1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Office-paketin käynnistys

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi ylzi 18.07.2019.

  1. ylzi

    ylzi Newbie

    Liittynyt:
    18.07.2019
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mikäköhän office-pakettiin oikein tuli, kun sen ohjelmat (word jne..) ei enää käynnisty muuten kuin erikseen käynnistämällä "suorita järjestelmänvalvojana". Samaa se tekee muutamalla adoben ohjelmalla.
    Olen asentanut office-paketin uudelleen eikä silti, ja laittanut ominaisuukista täpän että suorita j.valvojana.
    En tajua.
    Ohjelmat sekos sen jälkeen kun siirrettiin E-asemalta kuvat ulkoiselle kiintolevylle.
    Tosin kaikki ohjelmien asennukset olen pitänyt C-asemalla... Joten ei luulis senkään vaikuttavan?
    Win 8.1 kyseessä.
     
    Viimeksi muokattu: 18.07.2019
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,068
    Kiitokset:
    1,200
    Pisteet:
    243
    Ajattelin ehdottaa tuota viimeisenä keinona, mutta sekin on siis kokeiltu. Varmistan vielä, että tarkoitat edellisellä tätä:
    upload_2019-7-18_20-7-59.

    Windows 10:n kohdalta löytyy useita vastaavia tapauksia, mutta ei selvää ratkaisua. Seuraavan esimerkin tapauksessa vaikuttaa siltä, että käyttäjäprofiilit olivat vioittuneet ja Office-sovellukset käynnistyivät tavallisilla oikeuksilla, kun ensin perustettiin uudet käyttäjätilit.
    https://answers.microsoft.com/en-us...r-logins/5b4e5971-2be8-46f0-9f5e-eaa22033f270
     
    ylzi kiitti tästä.
  4. ylzi

    ylzi Newbie

    Liittynyt:
    18.07.2019
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitos vastauksesta!
    Joo olen juuri kuvanmukaisesti tehnyt, eikä sillä tuntunut olevan mitään vaikutusta..
    Täytyy koettaa tuota käyttäjätilien uudelleen perustamista. Ja vaikka laittaa Officelle infoa asiasta, tiedä sitten kuinka äkkiä vastaavat.
     

Jaa tämä sivu