Terve. Voisiko joku selittää syyn miksi Obscure 2 tilttaa, hetken pelaamisen jälkee Terveisin olifan.
Mä olen aika varma miks. Koska mulla kävi iha samanlailla alus. Mut sitten ku tein yhen säädön nii oon vetäny sen läpi
voiskohan joku kertoa tähän peliin vähän jotain ohjetta millä pääsis eteenpäin,siinä alussa siellä talossa kun astuin yhteen huoneeseen,niin siellä oli jotain muuta porukkaa,jotka antoivat sitten jotain huumetta,ja sen jälkeen en päässyt eteenpäin,vaan se joutui johonkin ihan outoon paikkaa kokonaan pois koko talosta
siis sun pitää mennä eteenpäin sinne ja ottaa pesäpallomailja ja mennä kikkailee ne jutut eestä sitte tulee semmonen hirviö jota ei voi voittaa se tappaa sut siinä ja heräät ja huomaat että se on unta..
oliskohan tähän peliin jonkunlainen ohje,kun en pääse millään eteenpäin tässä pelissä,olen siinä talossa,jossa kuuluu sitä musiikkia jostain,ja en pääse mihinkään,ja se yks nainen on siinä oven vierässä siellä sisällä,ja kerto jotain painajaisesta,ja sitten siellä yhdessä huoneessa on joku baaritiski,ja siellä joku,peliautomaatti,mitä pystyy siirteleen,onkohan sillä joku merkitys.kuinka pääseen eteenpäin
osaiskohan joku neuvoa tässä pelissä,että mitenkä sinne taloon pääsee sisälle,missä on ne bileet,ja kuulu se musiikki