Kun pelaan niin jatkuvasti tulee sitä "loading area" tekstiä ja ukon liike pätkittelee tiheään tahtiin.. kyseinen asia haittaa paljon pelaamista. Onko muilla ollut samaa vikaa ja onko saanut korjattua? Kokoonpano on E6400, 8800GTS 320M, 2gt ram
loading area ilmoituksista pääsee kun hakee modin "no more annoying messages" kyllä tuota tapahtuu itelläkin tiputa grass detailit pienemmälle niin pitäis helpottaa.
Oletko lisännyt modeja? Sulla saattaa olla joitain modeja jotka ovat keskenään ristiriidassa ja silloin peli alkaa pätkiä ja nykiä.
Ei pitäisi vaikuttaa tuollaisella kokoonpanolla nuo grafiikkanamujen tiputukset. luulen modeissa ongleman olevan, tai epäonnistuneessa päivityksessä
Mulla myös pätkii oblivion aika paljon kaikilla herkuilla. E6600, 2gb ddr2 ja 8800gts. Kokeile tiputtaa jotain grafiikka-asetuksia.
Mulla taas ei nyi yhtään. :/ Vaikka on kaikki asetukset täysillä ja joitain modeja joilla saa vielä hienommaksi sitä grafiikkaa.
Aika makukysymys on, että millanen fps on sitte liian alhainen. Joillekki 20 fps riittää nautittavaan pelaamiseen ja toiset kaipaavat sitte näitä huippu fps:iä. Mutta tuohon nykimiseen en kyllä keksi suurempia konsteja. Asenna peli uusiksi, tarkista virukset ja muut haittaohjelmat ja asenna modeja vähän harkiten.