O: Ostetaan 8800gt näyttis

Viestiketju Ostetaan -osiossa. Ketjun avasi kameli_10 14.08.2008.

  1. kameli_10

    kameli_10 Member

    Liittynyt:
    01.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostaisin nvidia gf 8800gt korttia
    Modattu cooleri ei haittaa yhtään :)
     
  2.  
  3. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Terve!

    mulla sattuis sulle olemaan kaapissa juuri sopiva 8800 GT :) varasin sen yhdelle toiselle ostajalle mutta se sano että ostaa sen mutten oo saanut siihen yhteyttä ja oon odottanut jo yli kuukauden että ostais, joten myyn nyt sulle jos sulla vielä tarvetta on ;)

    ilmeisesti haluaisit toisen 8800 GT:n SLI:hin, justiinsa siihen tuo näyttis onkin mainio.

    no sitten muutamia tietoja, näyttis on ostettu silloin aikalailla noin kuukausi siitä kun 8800 GT:t tuli myyntiin, eli vähän vanha alkaa olemaan, mutta se toimii täysin hyvin eikä ole mitään vikaa.

    malliltaan tuo näyttis on MSI 8800 GT OC-malli elikkä valmiiksi ylikellotettu malli, enkä ole itse siitä kelloja nostellut koska ne riittivät minulle ja nyt on uusi näyttis koneessa ja 8800 GT kaapissa.

    tuohon olen valmiiksi asentanut Arctic Cooling Accelero S1 Rev. 2 coolerin joka pitää sen viileänä ja tuo 8800 GT toimii Acceleron kanssa passiivisena, JOPA SLI:ssa, koska mulla on ollut 2 noita näyttiksiä SLI:ssa mutta myin toisen kerran ja ostin uuden näyttiksen :)

    ja koska mulla oli 2x 8800 GT SLI:ssa ja kummmassakin oli Accelerot, niin olen modannut tuosta Accelerosta palan pois että siitä mahtuu välistä SLI-silta kulkemaan läpi, elikkä tuo on täysin yhteensopiva SLI:n kanssa vaikka pistäisitkin alas tuon näyttiksen sitten.

    jos kiinnostus heräsi niin pistän sulle tässä yksityisviestiin viestin pian johon pistän sähköpostiosoitteeni joka toimii myös samalla meseosoitteenani, että jos haluat ottaa keskustella paremmin ;)

    voisin myydä näin alustavasti 100€ + postikulut tuon näyttiksen.

    ostin näyttiksen uutena 275€:lla ja Accelero siihen maksoi 20€ vielä päälle, nykyäänkin tuo sama näyttis maksaa uutena vielä sen 150€ ja päälle ja Accelero on edelleen se 20€ uutena :)

    niin ja vielä sen verran että kaikki mukana tullut tulee mukaan =)

    tuossa tuli mukana 2 peliä myös, Colin Mcrae DiRT ja joku Lord Of The Rings Online peli 2 viikon peliajallako se tais olla, enkä ole käyttänyt yhtään siitä peliajasta, eli aktivoimaton vielä, eli on vielä täydet ajat jäljellä jos kiinnostaa.

    ja mukaan pistän Acceleron laatikon tavaroineen, ja MSI:n laatikon tavaroineen sitten jos ostat ;)

    vielä edittiä, sori ku pistän näin, mutta unohdin sanoa taas... elikkä voin pistää kuvaa sulle jos tahdot myös sitten =)
     
    Viimeksi muokattu: 15.08.2008

Jaa tämä sivu