joo elikkäs ostin tuosta nx8800gt T2D512E:n ja hyvin toimii, mutta miksi cs:s kaataa koko koneen jos koitan avata sen? mistä moinen johtuu? mua vituttaa suoranaisesti tällänen, ei se ny voi johtua virtalähteestäkään koska ostin just senki uuden 500w. Nyt apua ihmiset ja mua paljo viisaammat. cs 1,6 ei kuitenkaan hajoa, eikä myös cod4.... eli nyt fiksut ihmiset, missä on vika. kertokaa se mulle. kiitos jo näin etukäteen, tiedän saavani vastauksen koska täält katon aina ko on ongelmia
Voipi vituttoo kun ei css toimi.. Mites on muut komponentit? käyttis? katoppa näyttiksen lämmöt vaikka pc wizard ohjelmalla. Näyttiksen ajurit?? EDIT: Mitenkäs muuten onko näyttis uusi? siis ootko ite päivitellyt kokoonpanoa?
ajurit on uudet, everst näyttää lämmöksi 42 ja näyttiksen läheisyydessä 41, ajurit on tänään päivitetyt ja samoin bios.. ei se niinkään vituta, mut sitku haluis pelata sitä ni koko helvetin kone kaatuu, 7600gt:llä kyllä toimi.
juu, ostin hetki sitte, eli eilen, ja sen verran viel päivitän et perjantaina tulee amd ath. 2x 6000+ ja siihen ddrrät sun muut. käyttis on perus xp pro
poistin, en mitenkään erityisemmin driver cleanerillä vaan ihan vinukan omasta poista tai lisää ohjelmia. missä voi olla vikaa. olen lukenu netistä et muillakin on just hl2 ja css kanssa samoja ongelmia saman näyttiksen kanssa... mikä helvetti tätä vaivaa?