1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nView ongelma?

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi .MaGGot. 05.09.2003.

  1. .MaGGot.

    .MaGGot. Guest

    Joo elikkä tässä vasta hommattiin uus näytönohjain (GeForce4 MX 440 with AGP8x) ja siihen sitten kaapeli että saataisiin telkkarista näkymään leffoja.
    Noh, kaikki scart-hommat sun muut johdot on nyt laitettu, mutta telkkarissa näkyy vaan koneen taustakuva eikä siinä voi tehdä mitään.
    Ilmeisesti telkkari pitäisi saada ensisijaiseksi näytöksi ja nytpä päästäänkin itse ongelman pariin.
    Eli kun noudatan näytönohjaimen mukana tulleita ohjeita (ominaisuudet-->asetukset-->lisäasetukset jne.)niin pulma tulee siinä vaiheessa kun pitäisi laittaa se tv-näyttö ensisijaiseksi, koska siellä ei ole sitä nView "tabua" jolla saisin pistettyä tv-näytön ensisijaiseksi. Pitäisikö hake jotakin ajureita vai mitä pitäisi tehdä? Voinko katsoa niitä leffoja tv:stä jollain muulla tavalla?

    Tuli vähän turhan pitkä mutta olisin todella kiitollinen jos löytäisin vastaúksen ongelmaani.
     
  2.  
  3. .MaGGot.

    .MaGGot. Guest

    No mä tässä lueskelin nuita aikasempia viestejä ja hain sen TvToolin, koska siellä näytönohjaimen asetuksissa ei ole sitä nView hommaa josta voi laittaa sen tv:n ensisijaiseksi näytöksi jne.
    No yritin sitten tällä tvtoolilla saada homman toimimaan, mutta aina kun yritti laittaa tv:n ensisijaiseksi näytöksi niin tv:n näyttö vaan sammui eikä näkynyt enään edes sitä taustakuvaa.

    Ps. Toivottavasti joku osaisi auttaa pulmassani.
     
  4. dumppi

    dumppi Regular member

    Liittynyt:
    11.03.2003
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mul oli aikasemmas näyttikses vähän samoi ongelmii. Ongelman sain ratkastuu muistaakseen sellasel ohjelmal ku tvc2000, ja sen säätöjä klaarailemalla sain homman toimii, eli se on ohjelma mil kuvan saa vaihettuu teeveesee. Eti jostai ja kokeile käyk se sun käyttiksee...
     
  5. LukeWader

    LukeWader Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    477
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no etkö saa laiteetua sitä klooni tilaan ?
    yks konsti on käyttää näppäimistöä (hiiren oikealla tyhjästä näytöstä...nwien asetukset..pikanäppäimet) ja sinne ohjelmoit näppäin yhdistelmä(esim ctrl+t)...siirry seuraavaan näyttölaitteeseen.
     
  6. .MaGGot.

    .MaGGot. Guest

    joo eli mä hain ton tvcc2000-ohjelman, mutta heti kun ohjelman käynnistää se antaa seuraavanlaisen valituksen: "The tv-encoder could not be detected! This programn operates only in combination with a Chrontel CH700x. Would you like to start TVCC200 anyway?"
    eli viittaako tuo teksti siihen että tv:ssä tai nuissa kaapeleissa ois jotain vikaa?

    Ps. Mä menin sinne nView asetuksiin ja sieltä pikanäppäimiin, mutta mulla ei ollu siellä sitä "siirry seuraavaan näyttölaitteeseen" kohtaa..
     
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    This programn operates only in combination with a Chrontel CH700x
    toi meinaa että sulla on väärä tv-kuvan purku piiri eli toi ohjelma ei toimi.
    Toi nview paneeli kai häippäs ajureiden mallia 44.03 jälkeen.
    Ominaisuudet->asetukset tuolta valitaan ensisijainen näyttö. Eli valitse näyttö ja ensisijainen näyttö kohalle se raksi tai jotain tonnepäin.
     
  8. dumppi

    dumppi Regular member

    Liittynyt:
    11.03.2003
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    selevä! elikkäs toi tvcc2000 ei oo sit yhteen sopiva sun konees kans. Suosittelen että haet uudet ajurit tohon Geforce 4.

    Ps. Ei kannata ihan uusimpii ajureita hakee.(44.03:ssa on muistaakseen erittäin hyvä nView-valikko.

    Mä luulen että näissä ajureissa mitkä sul on nyt asennettu tarvii jonkun ohjelman millä ton nViewin saa kytkettyy päälle.
     
  9. Pelssi

    Pelssi Guest

Jaa tämä sivu