Aina kun yritän päivittää ajureita, niin asennusohjelma jää pyörimään yhteen kohtaan ja jonkin ajan kuluttua se vain ilmoittaa, että järjestelmään ei tehty muutoksia. Tai jos olen onnistunut päivittämään ajurit ja käynnistänyt koneen uudelleen näyttö menee mustaksi vistan logon jälkeen ja täytyy asennuslevyllä käydä palauttamassa, kun ei edes vikasietotilaan pääse. Olen ajureiden poiston jälkeisen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä käynyt poistamassa käytöstä sen ajurin joka tulee automaattisetsti käyttöön kun ei ole ajureita asennettuna, mutta ei siitäkään ole apua. Olen myös vistan omalla päivitystoiminnolla kokeillut ajurit päivittää, mutta samat ongelmat esiintyy. Uudelleenasennuksen yhteydessä olen saanut onnistumaan asennuksen vain. Nyt tällähetkellä ajuriversio on 178.13 Ja poistan ajureiden jämät DCP:lla. NFR:llä ei ainakaan ennemmin ole saanut poistettua mitään. Tilttasi aina poiston aikana tai jotain.
Nyt ei onnistu edes uudelleenasennuksen yhteydessä. Olen kokeillut myös tweakforcen ajureita. Aina jää näyttö mustaksi kun olen rebootannu ja windows on ladannut. Välillä vilahtaa vistan logo tai työpöytä Apuja nopeasti kiitos!