Sain uuden tietokoneen 2 kk sitten. peleissä minun fps on 10-20, joten ajattelin päivittää ajurit. Menin nvidian kotisivulle ja laitoin nvidian hakukoneen käyntiin, jolla se etsii automaattisesti saatavilla olevat päivitykset. Kone löysi päivityksen. Asensin sen ja kokeilin paria peliä, että onko päivityksestä mitään apua. Mikään peli ei toiminut, joten ajattelin käynnistää tietokoneen uudestaan. Kun tietokone oli sammunut se käynnistyi, mutta yhtäkkiä näytölle ilmestyi vain valkoinen hiiren kursori, mustalle taustalle. Kone ei toimi enää. Mitä nyt ? Minulla on nVIDIA GeForce 8600M GS turbocatche, ja tietokone on acer aspire 5520G. En muista päivityksen nimeä jonka asensin.
Kone ei aukea edes vikasietotilassa. Kopion Mikroviesti lehdestä : "Asetusten nollaus. Ylikellotus tai väärä BIOS-asetus voi jumittaa koneen täydellisesti, jolloin kone ei käynnisty lainkaan. CMOS:n nollaus pudottaa koneen tehdasasetuksiin ja kaiken saa asetella uudelleen kellosta lähtien – mutta ainakin käy!" http://www.mikroviesti.net/vanhat/mv102/uusin/emo.pdf Eli luulen että asensin vahingoss ajonkin Emolevy säädön :S Koneeni on kannettava joten en varmasti löydä tuota pikku nippeliä josta voi nollata tehdasasetuksiin -__-
Siis onko kone täysin uusi(-2 kk)? Teitkö palautuslevyt? Jos näin, levyt kehiin. Pääsetkö edes BIOSsiin ja sieltä alkuper. asetukset. Jollei mikään luonnista, parempi viedä jonnekkin kannettavien huoltoon. En ainaka minä menis avaamaan sitä, pöytäkone eri juttu.