NVIDIA GeForce FX 5700 tuuletin

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Spardy 01.02.2008.

1. Spardy

Spardy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt tässä olisi uuden tuulettimen haku NVIDIA GeForce FX 5700 näytönohjaimelle.

Tuttavalla huutaa nykyinen tuuletin kuin viimeistä päivää vaikka se on ties kuin monesti jo koitettu puhdistaa. Minä en myöskään ole mikään haka sopivien näytönohjainten tuulettimien haussa, joten nyt tarvisi vähän apua. Kyseisen tuttavan tuttava voisi sellaisen vaihtaa kyllä, mutta se sanoo homman hinnaksi sievoiset 100€. Sillähän hintaa saisi jo paremman näyttiksenkin.

Hintahaarukan huippu olisi varmaan 50€ sellaiselle, ainakin sen perusteella mitä niiden hintoja Jimm's PC-Storen sivuilta selailin. Mahdollisimman hiljainen olisi myös hyväksi.

2.  
  3. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Elä missään tapauksessa maksa 100e mistään tuulettmen vaihdosta. Sillä saat jo paremman kortin.Osta tuolla 50e käytetty 6600gt tuon vanhan korttisi tilalle.

4. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelisin ostamaan radeon hd 3850, ellei ole varaa ostaa kauhean kallista korttia ja tuolla pärjää jo jonkin aikaa ettei tarvi ostaa taas pian uutta vanhan tilalle. Tuossa on tällä hetkellä paras hintalaatusuhde.

Muuten mikä on prossusi? Meinaan ettei se jäisi "pullon kaulaksi"?

5. Spardy

Spardy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Prossu olisi Everestin mukaan AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+.

Sillä vielä korostaisin hieman, että tässähän on kyse tuttavan koneesta. Ja eikä tarvitse kuulemaan edes kovin tehokas näytönohjain olla, sillä muutenhan sen pikkuveli tunkee koneen täyteen pelejä sun muuta. Korkeintaanhan tuolla koneella videoita katsoo.

Jimm's PC-Storesta löysin siihen sopivan tuulettimen 14.90€ hintaan, mutta edelleen sen asennuksen joutuisi varmaan sama 100€ ruinaava hyypiö asentamaan, joka kyllä huolettaa. Itse nimittäin olen tällä hetkellä vähän kauempana, etten itse voi sitä käydä asentamassa aivan heti.

6. era_mur

era_mur Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    geforce 6600gt olisi sitten aika hyvä valinta.

Jaa tämä sivu