NVIDIA Geforce 8600Gt ajurit ja säätäminen

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Straikki 04.10.2007.

1. Straikki

Straikki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iltaa. Ostin tuossa vihdoin ja viimein uuden koneen (AMD Athlon 64 X2 4400+, 2x 1GB DDR 800mhz, Palit Nvidiga Geforce 8600GT 256 PCI-E)
    ja olen tässä nyt koko illan yrittänyt säätää Counter-strikeä mahdollisimman sulavaksi ja hyväksi. En kuitenkaan ole onnistunut siinä, ja koska vanhassa koneessani oli Ati Radeon 9250 128mt, en osaa säätää tätä Nvidian näyttistä. Liekkö sitten väärät ajurit tai en vaan osaa. Tämän hetkisten ajureiden nimi: 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.

Onko ihan oikeat ajurit vai?

Kuvia asetuksista mitä olen koittanut: http://img103.imageshack.us/img103/2775/asetuksetwe1.jpg ja http://img169.imageshack.us/img169/6030/asetukset2fa3.jpg

PS: Myöskään kukaan ei kuule minua Ventrilossa. :< Outboundia on tarpeeksi, emolevyn asetuksen olen asentanut (integroitu äänikortti)
    Mikrofonina toimi vanhassa koneessa tuon Logitech QuickCam QTX Communicaten mikki, mutta näiden Icemat Siberoiden mikrofonia olen myös käyttänyt, eikä sekään toimi.

Anteeksi sekava tekstini

2.  
  3. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    aina kun laitat hiiren tuossa olevien asetusten päälle niin tuonne sivun alas tulee vihje mitä mikäkin tekee.. tyyliin mikä parantaa suorituskykyä ja mikä kuvan laatua!

tai sitten mene vain tuonne adjust image setting with preview ja laita joko sovelluksen ohjaama (jolloin pelit itse "määrittävät" asetukset) tai laita täppi siihen alimpaan jolloin valitset mikä on tärkein suorituskyky vai kuva jolloin nvidia määrittää automaattisesti asetukset valitsemallesi painostukselle..

4. hemmoo

hemmoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on sama ongelma , samat ajurit ja sama näyttis ja olen yrittänyt saada css:ää mahdollisimman hyväksi, mutta en ole onnistunut. Mikäli onnistut saamaan niin kerro toki minullekkin.

5. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    siis ekan valitse asetuksista tuo kohta jonka olen merkannut:

sitten men seuraavan kuvan osoittamaan paikkaan ja ku painat hiirellä jotain asetusta niin alas tulee vinkki mikä vaikuttaa mihinkin ja miten kannattaa olla jos haluaa esim parhaan kuvan..:
    jos vielä epäselvää niin kysy!

Tietenkin voit myös tuolta ekan kuvan mukasesta kohasta valita tuon alimman vaihtoehdon ja laittaa siihen "quality" joten nvidia automaattisesti määrittää parhaan kuvanlaadun (en sitten tiedä onko yhtä hyvä kun tuo manuaalinen säätö mutta kyllä sekin varmaan toimii ihan ok..:D)

Viimeksi muokattu: 14.10.2007
  6. Straikki

Straikki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mites tuota, voitko ottaa noista ylemmistä kohdista viel screenshotit?

7. stargiver

stargiver Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta eikös tuo control panel oo vistasta ja kaveri on ladannu xp:n ajurit. Vai onko noilla control centreleil eroo eri windows versioissa?

Jaa tämä sivu