Mitkä on ko. näyttiksen kaikki erot verrattuna 6600 ja 6600 GT versioihin. Entä miten sitä pystyy modaamaan vaikka 6600 malliin tai GT. Kuulin että 6800 LE:stä saa modattua 6800 GT mallin, onko siinä perää. Riittääkö 6600 LE mm. Burnsin ralliin ja Trainz 2006 peleihin. ja joihinkin muihin hiukan uudempiin peleihin. Ps. Laittakaa asiallisesti tietoa, ei mitään paskan jauhamista esim. "osta mieluummiin 7900 saat tykkinäyttiksen" tai vastaavaa.
6600LE mallin kortit eroavat GT koreista muistaakseni vain muistimäärällä. Ei LE kortti ihan suoraan 6800GT verrannollinen ole. Itse olen entinen 6600GT kortin omistaja ja sillä kyllä pelasi uusia pelejä ihan hyhtä hyvin kuin joillain 6800GT kortilla. Tottakai suoritus kyky on heikompi mutta samoja pelejä pelaa hieman huonommalla FPS joka ei kuitenkaan meikäläistä häiritse uudet pelit kuten NFSMW (taino on sekin jo aika vanha) toimii moitteettomasti 1280x1024 resoluutiolla 2xAA 8xAF ja korkea tasoisella tarkkuudella. Jos et mitään kummosia kortilta vaadi niin osta 6600GT/LE. LE-korteista olen kuullut, että pakkaavat hajoamaan mutta en mene siitäkään ihan varmaksi sanomaan. Varmasti riittää jos et tosiaan vaadi viimeisenpäälle hyvän näköistä grafiikkaa.
Nykyisin on radeon 9200 ja sillä pelit tuntuu olevan "dioja". Nyt kun olen konetta päivittämässä niin sellasta oon miettinyt. Moni kertasesti 6600 LE päihittää 9200. Nykusin täytyy tosi pahasti karsia pois textuureja eikä sittenkään esim burnssi pyöri.
jos meinaat konetta päivittää niin unohda toi 6600le! ihan oikeesti se on jo menneen talven lumia. jos oot päivittämässä konetta kerrohan hieman koneestasi muutakin sillä noi agp-ohjaimet joutaa jo roskikseen.. ton 6600LE osto on rahan tuhlausta koko rahalla ja voit jatkaa niiden dia esitysten pitämistä. tuskinpa se burnssi tollakaan pyörii! jos meinaat kaikki 70-80e sijoittaa näytönohjaimeen niin oma on asiasi.. verrataan asiaa autoon osta lada tai vastaavasti mersu, toisaalta voit mennä puoliväliin ja ostaa volkkarin.. näin myös näyttiksessä
Niinkun kaikki x1xxx ja 7xxx ennen julkaistut. Ja "mennen talven lumia" HAH 6800/6600 on hyviä vieläkin pelikäytössä kunhan OSAA säätää. Roskikseen joutaa mutta markkinoilla myydään mielinmitoin vielä AGP näyttiksiä. Mistähän johtuu Hyvin pyörii jos vaan osaa. Eh- just... mitä vikaa VW on?! -hyvä auto se on.