Terve, Sellainen ongelma, että puolen tunnin pelisession (Counter-Strike) jälkeen, kone tilttaa. Tarkemmin sanottuna kuva jää paikoilleen ja äänet alkaa toistaa itseään. Olen odotellut siinä yleensä minuutin pari, minkä jälkeen pääsen Windowsin puolelle CTRL + ALT + DEL näppäinyhdistelmää käyttäen. Tehtävienhallinnasta näen, että hl.exe pyörii edelleen ja pääsen takaisin peliin. Mistäköhän tämä mahtaa johtua? Vastaisitteko a.s.a.p. - IpeXeuS
Mulle tuli mieleen ajurit. Onko sulla uusimmat? Ja jos on uusimmat ajurit, niin kokeille joillan vanhemmilla.
Jeespoks* Uusimmat on käytössä, versio 81.95, ellen väärin muista. Pitteepä kokeilla. Mistäköhän vanhempia ajureita mahtaa löytyä?
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html tuolta löytyy vanhempia ajureita. CS:ssä voi tietenkin kokeilla vielä OpenGL vaihtoa Direct3d tilaan tai päinvastoin.
Toivottavasti ongelma ratkeaa Mulla oli joskus COD UO:n kanssa ongelma, että peli jäi myös jumiin. Sillon mulla ei tosin ollut koneessani vielä SP2:sta. Kun asensin sen, niin kaikki alkoi toimia. En kyllä usko että sulla vois vielä SP1 olla käytössä.
Aivan. Tosiaan SP2 on asennettuna. Muuten, onko kenelläkään mitään käytännön kokemuksia noista vanhemmista ajureista, että mitkä on toiminut hyvin ja/tai ongelmia on ollut minimaalisesti? Että mitkä kannattaisi asentaa...
OK. No kokeile sitten ensin jotain vanhempia ajureita. Katsoo sitten miten toimii, jos toimii. Toivottavasti toimii.
Semmosta vain, että sanokaas joku vanhempi ajuri, mikä on toiminut luotettavasti GF 6600GT korteilla? Että mikä kannattaa asentaa... Peli (CS 1.6) edelleen kaatuilee about 30 minuutin pelisessionin jälkeen. Ei hyvä!
Onhan tuossa mahdollista vaikkapa se,että näyttis lämpenee liikaa? Minä en ainakaan usko mihinkään selityksiin vanhempien ajurien autuudesta ellei sitten ole muutenkin museokone...?