Eli steam sano että pitäs päivittää ajurit näyttikseen. Menin sinne nvidian drivers download sivulle, mutta ne oli muuttunu ne kohdat siin sillee etten tienny mihin tää mun näyttis kuuluu. Mulla on nVidia GeForce 6800 LE.
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_94.24.html tuosta saat edellyttäen että sulla on Windows XP tai Windows 2000.
Logo testeistä ei tarvitse välittää..ne on vain Microsoftin tapa rahastaa ajurien tekijöitä, jotta asennuksessa ei tulisi varoitusta logotestin puutteesta.
No päivitin noi ajurit ja käynnistin koneen uudestaan, mutta silti steam heittää tällätteen ikkunan ennenkun cs käynnistyy:
Etkö voi vain pistää täppää "Don't show this warning again" ja painaa "Continue anyway"? Steam sekoilee omiansa, koska tosta näkee ihan selvästi, että ajurisi on uusi.
Eihän noita ajureita tarvis edes tuon Valven (Steamin) ilmoituksen mukaan edes asentaa koska jos toimi ennen niin turha niiden kanssa on alkaa räpeltämään. Itselläni toimii nyt juuri hyvin ja enkä myöskään ala päivittämään koska itse peli ei muutu vaativammaksi koneelle jolloin nuita ei tarvitse päivittää. Taas Valven sekoiluja. :S