nvidia 8400m gs ylikellotus

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi AD3 16.09.2007.

1. AD3

AD3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hp:n dv9555eo koneeni sisältää otsikossa mainitun näyttiksen ja olen sitä vähän ylikellottanut rivatunerin avulla. Nostin kummatkin arvot 400 -- > 500mhz ja tulokset olivat hyvät. siitä eteenpäin ei enää muutos vaikuttanut.

mitenkäs on että onko tuo vielä turvallisuuden rajoissa? olen kyllä lukenut joidenkin nostanee nuo arvot jpoa 50% ylemmäs ja itsellä nyt on 25%.

olen myös yrittänyt löytää ohjelmaa jolla olisin voinut prossun tehoja vähän nostaa, koska biossista ei niihin kyllä pääse käsiksi.
    olisikohan semmosta vielä olemassa?

en kellottele ainakaan vielä niin että jättäisin nuo arvot päälle, mutta tulevaisuutta varten vähän tutkiskelen. Vielä pyörivät pelitkin ihan hyvin.

Niin ja vielä, että onkohan tähän minun koneeseen mahdollista MITENKÄÄN vaihtaa tehokkaampaa näyttistä? MXM kampahan siihen tarvittas, mutta en ole varma onko tässä sitä. vastailkaa :D

2.  
  3. jugez

jugez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oletko kokeillut kellotuksen jälkeen 3dmarkkia?.kiinnostaisi vaan tietää tulos kellotuksen jälkeen.

4. AD3

AD3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en oo sitä jaksanu ajaa, kus kestää nii kaua, mutta cs sourcen video stress testillä oon tutkinu. enne kellotusta oli 57.67 avg fps ja kellotuksien kanssa sain maksimissaan 75.92 avg fps.

että kyllä se ihan hyvin vaikuttaa, mutta kun ei vielä ite tiedä missä ne turvallisuuden rajat menee eikä hirveesti tekis mieli pahemmin testatakkaa, ettei käy huonosti.

5. jugez

jugez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ens viikolla tulee kone joutuu sit testailee miten käy.pelaileeks tolla näyttiksellä jotain pelejä?

6. AD3

AD3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä pelailee ja hyvinki. esim cs sourceeki pyörittää maksimi grafiikoilla vähä ylikellotettuna koko aja yli 100fps ja kyllä se vähä uudempiaki pelejä pyörittää kunha vähä asetuksista tinkii.

7. jugez

jugez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ihan hyvä et jotain pelejä voi pelailla.

Jaa tämä sivu