Eli mikä on nvidia 7900GTO max reso jota pystyy puskemaan ulos? Onko se 2048x 1536? eli 3145728 pixeliä. Ongelmana siis se et mul on 3 näyttöä ja matrox triple head 2go jolla pitäs saada 3840x1024 eli 3932160pixeliä joka on enemmän kuin näyttis pystyy antamaan? Eli jos laitan ton 3840x1024 reson ni sivummaisissa näytöissä näkyy osa reunoista mustana KUVA eikä näytön scaalaus auta. Joten tarkoittaako tämä sitä että näyttis pakoittaa ylimääräiset pixelit pois ja puskee kuvaa ulos sen mitä pystyy? Ja jos vika tosiaanki on näyttiksessä ni millä näyttiksellä pystyisin tohon 3840x1024 resoon? Niin ja kun vaihdan reson 3072x768 niin kuva on kokonäytöllä eikä jää tuommoisia ylimääräisiä reunoja..
Ehkä jollain erikoiskäyttöön tehdyllä ohjaimella? Digitaalisesti irtoaa normi korteistakin 2560x1600.
Juu vika selvinny, Vikana nää viewsonicin näytöt.. Ei vissii kykene antaa tarpeeks hyvää signaalia noi viewsonic va902 näytöt. Minä: olis vähän ongelmia tän 3 näytön systeemin kans mut en oo varma onko se tos palikassa vai näytöissä.. Minä: niin ku mul on nyt 3 näyttöö 2x viewsonic va902 ja 1x Samsung SyncMaster 950B Minä: ni nois viewsoniceis kuva on osittain blurria eikä mee ees oikeeseen kokoon sillai et jää osapaikoin vaa mustaks. Oon koittannu vaihdella noiden johtojen paikkojaki Minä: ja oon skaalaillu näyttöjä noist asetuksista et näytön tarkennus ja muuta Minä: mut niin siis et täs samsungis on aina hyvä kuva et ei välii onko tää keskel oikeel vasemmal.. Minä: mut veiwsonicis aina sellane osittain blurrinen Minä: ja kyl noi viewsonicit antaa sitte tarkkaa kuvaa ku on yksinään käytössä et resona 1280x1024 X: Onko vika samoissa näytöissä vaikka vaihtaa paikkaa? Minä: juu Minä: ainut joka toimii kunnolla on tää samsung Minä: sit oon koittannu ilman samsungia Minä: ja silti vikaa Minä: eikä tolla näyttöjen asetuksien manuaalisella säädölläkään tuu mitään X: Vga-signaalihan on analogista... Joten ilmeisesti kun reson vääntää isolle niin signaalin laatu heikkenee sen verran että viewsonicit ei saa siitä enää kunnolla selvää. Minä: eli luultavastikki mun pitää myydä \ vaihtaa veiwsonicit pois Minä: harmi ku on niin kovinki vaikee löytää samanlaisii näyttöjä Minä: jollei uutena osta..