Juu, uuden tietokoneen ostoaika on lähellä ja hinta haarukka n. 900-1100€. Eli ei mikä tahansa nuhapumppu, ihan Crysistä ja muita tehoja vaativia pelejä varten tarkoitettu. Mielellään jo valmiiksi kasattu kone, koska netistä en osia erikseen kehtaisi tilata, mutta voittehan aina laittaa linkkejä hintakoriin jos mieleni muuttuu. -Väh. 8800gts 320mb. -Väh. C2D E6***. -2x 1gb 677mhz tai nopeampaa muistia. -Joq n. 500w virtalähde. -Hieno kotelo. -Kovo 320-500gb. -Polttava Dvd+-rw asema. -Joku normi 120mm tuuletin, ei vesijäähyjä. -Hyvä emo. -Integroitu ääni-/verkkokortti. -Ei näyttöä, hiirtä, kaijuttimia, eikä näyttöä. -Käyttöjärjestelmä Windows xp 32bit.
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-PRO-GA-GT?classid=10 siinä ois jonkun näkönen "paketti" kone. eiköhän pyöri ihan crysis jotenkuten. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2DC-7900?classid=10 ja siinä kanssa. kummallakin olettasin crysiksen pyörivän
Juu, käyn kyllä kahtomassa, mutta ollut ongelmia jimm's:n sivujen kanssa jo monta kuukautta, enkä näin ollen pääse katsomaan. :E Muita ehdotuksia, muilta?
Ylempi ehdottomasti noista kahdesta vaihtoehdosta. Ei kannata ottaa 8800GTS 320MB tai 640MB näyttistä vaan mieluummin 8800GT 512MB tai ensi viikolla julkaistava uusi G92 8800GTS 512MB.
http://www.tietoasema.fi/eshop/index.php?sid=4 Tietoaseman laskuria kokeilet, helppo käyttää. Emolevy P35 tai X38 piirisarjalla, niillä ei ole juurikaan eroa. Prosessori Core 2 Duo E6750 tai Q6600. Muisteiksi 2GB tai 4GB DDR2 800MHz. Hyvä kotelo on Antecin Sonata Piano 500W Earthwatts virtalähteellä. Näyttikseksi tosiaan jompikumpi noista mitä ehdotin. Muun voit päättää ite.
Tässä hyvä? -C2D E6750. -Kotelotuuletin (ei tietoa). -Asus P5B S775 -WT MidiATX + 500w. -2x 1gb (800mhz) ddr2 muistit. -GeForce 8800gts 320mb, wanha malli. -500gb S-ata II 16mb kovo. -Polttava Dvd+-rw asema.
http://www.bit-tech.net/hardware/2007/11/02/nvidia_geforce_8800_gt/6 Tosta näät 8800GT:n ja 8800GTS:n tehoeron. Ja mää en tajua tota kuinka sulla ei jotkut nettisivut toimi. Sen eteen voisi yrittää tehdä jotain???
Oon kyllä kahtonu etten oo vahingossa blockannu tai jtn, jossain muussa se vika sit kyl on. Mut Gts puolella oon tällä hetkellä, ei oo hirveesti väliä niillä hiuksen hienoilla eroilla. =)
ero ei kyllä ole mikään hiuksen hieno ja GT vieläpä maksaa vähemmän. jos niillä on huono saatavuus niin toinen vaihtoehto on atin 3870 joka on aika lailla tasoissa GTn kanssa ja maksaa saman verran
Niin voisitteko kertoa onko tuo minun kasaamani hyvä? Ja otan tästedest vastaan myös hintakoreja. ::>
noh, aloitetaan, Prossu, voisit ottaa kyllä Q6600 ja uhrata siihen sen vähän rahaa enemmän ja sitten kellotella sitä ja pitää useampia vuosia. näyttis, ihan hyvä, itse otan edelleen evgaan ssc version. kovo, loistava valinta! kotelo, itse en tykkää sonata III mutta kaitpa se ihan asiansa ajaa muistit, ihan hyvä valinta ;D emolevy, en taas itse tykkään yhtään tästä IP-35 sarjasta SLI tuen puuttumisen vuoksi mutta tuskin sinä sellasia tarvitset muutenkaan, kuulemma ihan loistava emo siitä huolimatta, pidä se. ja dvd asema ihan perus pyörii peli jos vaikka toinenkin
Tiedän koneista ja tehoista sitä ja tätä, mutta nyt on suunnilleen kokoonpano valmis, että kysyn pari kysymystä. Onko nuo 7 osaa kaikki mitä tarvitsen täydelliseen koneeseen ennen kokoamista, vai tarvitsenko vielä erikseen pienempiä tai muita osia? Onko kaikki osat yhteen sopivia esim. Muistit ja kaikki muut ja minkä merkkisiä muisteja suosittelette (yhteensopivia, kingston, green, buffalo etc.)?
et tarvii pikkuosia sen kasaanlaittamiseks muistit kannattaa valita omia tarpeita vastaaviksi, kellotusta varten esim corsair, peruskäyttöön vaikka A-Data, ja niin päin pois. näyttäs miusta ainakin että ovat yhteensopivat osat tossa koneessa. eli siis et tarttee mitään muuta, tolla saat "vakio" koneen joka toimii ja silleen, suosittelisin kuitenkin jotain erilaista prosessori jäähdytintä kun ei nuista vakio tuulettimista oikeen oo koskaan ollukkaa mihinkään mutta taas se on tarpeeton jos et kellota ja noin 10Db ääniero ei itseäni haittaa eli kyllä tuo ihan riittää.
Kellotella en pahemmin aijo, eli en varmaankaan vielä tarvitse erillistä jäähdytystä prossuun ja valitsen E6750 varmaankin (en ajattele tulevaisuutta ). Ihan jotkut perusmuistit otan ja ehkä joskus ledeillä valistun tuulettimen. =) Kysyn vielä neuvoja kunhan tulee mieleen. Vielä otan vastaan kyllä muitakin ehdotuksia.