Nova-t-usb2 ongelmat..

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Kikael 12.07.2005.

  1. Kikael

    Kikael Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensiksikin kun yritän hakea kanavia niin tulee virheilmoitus ja se sulkee aina ohjelman kokonaan. Olen hankkinut päivitykset. Luin jostain että ne kanavat pitäisi yksitellen kirjoittaa, mutta mihin ja mistä löytyy ne kanavien koodit?
     
  2.  
  3. Kikael

    Kikael Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja vie että se palkki mikä näyttää signaalin voimakkuuden on nollassa vaikka antenni löytyy, tosin sellainen pikkuinen vain.
     
  4. Moolokki

    Moolokki Regular member

    Liittynyt:
    01.12.2003
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on myös tuo Nova-T USB2 sekä pieni sisäantenni. Sama ongelma vaivasi minuakin kun virittelin kanavia: tuli virheilmoitus ja ohjelma sulkeutui. Tuo tapahtui yleensä siinä vaiheessa, kun kanavanippu A oli viritetty ja boxi alkoi etsimään kanavanippua B:tä. Silloin kaatui softa.

    Huomasin, että signaalin voimakkuus oli aika heikko (reilusti alle 50%)aina kun ohjelma antoi sen virheilmoituksen ja sammui. Kokeilin vaihtaa antennin paikkaa ja se auttoi. Vähän kun antennia siirsi eri paikalle, niin signaalinvoimakkuusosoitin pomppasi näyttämään voimakkaampaa vastaanottoa ja kaikki kanavat löytyivät ongelmitta.

    Eli suosittelisin ensin kokeilemaan antennia eri paikoissa, jos löytyisi kohta missä signaali pääsisi tulemaan esteettömämmin antennille. Tai sitten isompaa antennia/vahvistusta.

    Tuosta kanavien koodien kirjoituksesta yksitellen ei ole kokemusta, koska sain automaattivirityksen toimimaan, mutta ne kanavakoodit löytyy täältä: http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2999;3959
     
  5. Kikael

    Kikael Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitä mun pitää tehdä että saan signaali asetukset kuntoon? Mul on laite koti antennissa kiinni ja valittaa signaalin puuttumista
     
  6. Kikael

    Kikael Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ja ProgDVB ohjelma valittaa että "device not started" eli onks se sit et laitetta ei ole käynnistetty.. Ja sekään ei hae mitään ohjelmia, ja enkä ensikertalaisena oikein tiedä mitä pitäisi tehdä
     
  7. Kikael

    Kikael Member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja jos joku vois selvittää että miten noita kanavia saa itse laitettua Wintv2000 ohjelmaan. Kun on jotain kanava nippuja mutta en tie miten niitä laitetaan
     

Jaa tämä sivu