Norton tuotetuki jättää tyhjän päälle

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Sampo67 24.11.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Sampo67

    Sampo67 Member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hankin jokin aika sitten Symantecin Norton Ghost 15 softan kolmelle koneelle. Ghost on backup-ohjelmana tuttu jo vuosien takaa ja toiminut ennen erinomaisesti. Vaan eipä toimi enää ainakaan Windows 7 ympäristössä. Uuden version kanssa törmäsin toistuvasti ongelmiin: yksittäisten tiedostojen backup kaatui virheeseen. Seurasin Symantecin ohjeita ja lopulta päädyin asentamaan softan uudestaan huomatakseni ettei siitä ollut mitään apua.
    Sitten kokeilin varmuuskopioden tallentamista verkkolevylle (NAS). Softa herjaili taas. Meni virittelyksi. Ei tämäkään toiminut niin kuin piti. Ei tässä sinänsä ole mitään uutta auringon alla. Jollain toisella on saattanut toimia ihan hyvin. Pointtini on siinä, että kun Symantecille tuli eteen toistaiseksi tuntemattomia ongelmia, niin käyttäjälle jäi luu käteen.
    Norton tuotetuki yritti auttaa, mutta kun huomasivat ettei ratkaisua löytynyt, niin roikuttivat on-line chatissa hävyttömän pitkään ja toivottivat lopuksi vain "hyvää päivän jatkoa". Asiallisiin kysymyksiin tai kritiikkiin tuotetuen toiminnasta ei tullut vastauksia, ei myöskään Symantecin Suomen päämajasta.
    Että sillä lailla. Ajattelin että on hyvä muidenkin tietää.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu