Norton internet security 2007 vai F-secure internet security 2007 olisin ostamassa jompaakumpaa mutta en tiedä kumman ostaisin eli kertokaa hyvät ja huonot puolet kummastakin.. Antakaa ääniä ja lasken äänet ja sitten päätän minkä ostan.. NONIIN NYT ON KAIKKI LUETTU JA MONELTA KYSYTTY JA LOPULTA PÄÄDYIN OSTAMAAN NORTONIN. tähän asti toiminut hyvin.. (eilen ostin) ja luin tietoturva palstoja ja siellä oli todella paljon viestejä: f-s ei toimi!! ja f-s07 jumittaa ja muuta en jumittamiseen niinkään usko ku oon aikasemmin käyttänyt 06 versioo.. kiitos kaikille!!
Norton 07 läppärissä, mitään ongelmia ei ole F-sökeröä en ottais vaikka maksettaisiin. Jos selaat foorumia huomaat uuden version kanssa olevan paljon ongelmia. Esim. Porttien avaamisessä torrentille jne
Asiaa. F-Secure on pitänyt pöpöt pois minunkin koneelta viimeiset kolme vuotta eikä ongelmia ole ilmennyt.
Ilman muuta Norton. Mikäli haluat koneestasi todella hitaan pane F-Secure. Aikaisemmin käytin F:ää ja Troijalaiset ja virukset tuli läpi, niin että paukkui. Nyt olen käyttänyt jo pari vuotta N:ää, eikä kertaakaan ole läpi tullut mitään. Joten peli N vastaan F on 10-0
Siis toi "virukset tuli läpi" on kyllä niin paljon käyttäjästä kiinni kuin voi olla. Ei ne tuu läpi, jos pitää palomuurin päällä ja ei käy jokaisella tissisivulla, jotka hyppää pop-uppina naaman eteen.
Hmmm... ei ole kyllä ainakaan minun koneelle vielä kertaakaan virukset pesiytyneet =/ ...vaikka tissisivuillakin on välillä vierailtu. Muutama troijalainen (vaarattomia)on koneelta löytynyt, nekin yleensä p2p-session jälkeen.
itse käyttäisin Avast! ja ZoneAlarm yhdistelmää molemmat ovat ilamasia mutta jos jompikumpi noista niin F-Secure varmaankin tai norttoni kummatkin ovat kyllä raskaita koneelle
Loppupeleissä aika yksi ja sama kumpiko. Itselläni rullaa 2*NIS07 ja 1*FIS07 ja kumpikin hoitaa tehtävänsä.
F-secure on aina toiminut mun kohdalla, vaikkakin eipä mulla ollut mitään vaikeuksia Norttoninkaan kanssa.
Samaa yhdistelmää suosittelen. Pari vuotta ollut käytössä (lukuisten surkeiden maksullisten kuten norton jälkeen) nuo. Kertaakaan ei ole tarvinnut ajaa mitään puhdistusohjelmia/adawareja/fixejä/ sun muita, ja kone on puhdas kun pulmunen ^_^
Vaikka ei vielä ole mitään Nortonin ja F-securen IS 07 paremmuutta, veti 06 version kohdalla F-Secure voiton. F-secure on omasta mielestäni paras vaihtoehto, itsellä käytössä eikä kertaakaan ole kussut.