Norton Internet Secure 2005

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Runsala 03.05.2006.

1. Runsala

Runsala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli minun olisi tarkoitus poistaa kyseinen viruksen torjuntaohjelma, kun olen menossa lisää ja poista sovellus niin sielä ei lue Norton Internet secure. Miten sitten poistan virusturvan jos sitä ei ole sielä lisää ja poista soveluksissa. eikä minulla ole nortonin asennus CD:tä koska ostin valmiin konepaketin ja siinä tuli kokeiluversio 3kk ja se on mennyt umpeen.. mitä teen? minulla olisi jo toinen virusturva valmis asennettavaksi.

testasin asentaa vain F-securen tuohon nortonin päälle ja kone meni uskomattoman sekaisin. kaikki napinpainallukset tulivat noin 24min jäljessä... miten voin poistaa nortonin ilman ongelmia?

Viimeksi muokattu: 03.05.2006
  2.  
  3. Virus88

Virus88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minkä merkkinen kone?

Kun joissain valmispaketti koneissa on oma ohjelma jolla voit poistaa ohjelmia (olikohan se Smart restore niminen ohjelma joissain koneissa). Jos ei silläkään lähde niin koita tuolla.

http://www.mrtech.com/news/messages/4767.html

Kahta virusturvaa ei ikinä kannata pitää päällekkäin! Näit varmaan itse syy miksi :D

4. Runsala

Runsala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo.. kone on packard bellin.. ja koitan tota removalia kun pääsen töistä... kiitos näin alkuun jo. :)

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  6. Virus88

Virus88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muistakseni toi removal tool ei poista ohjelmaa mutta tuo sen ainakin sinne lisää/poista valikkoon. Tai sitte jos et saa poistettua sitä sieltä smart restoresta ni tuon jälkeen pitäisi lähteä. Jotenkin noin me ainakin se ennen saatii lähtee.

7. Runsala

Runsala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    se norton lähti tolla linkin ohjelmalla minkä annoi Virus88... kiitos

8. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lopuksi olisi varmaan hyvä vielä eheyttää kovalevy ja poistaa vialliset (Norton) rekisteriavaimet mitkä jää siittä huolimatta aina kummittelemaan.

Jaa tämä sivu