Norton Antivirus

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi isdn2003 18.04.2003.

1. isdn2003

isdn2003 Guest

Minulla on ogelmia Norton 2002 virusohjelman kanssa.Olen ottanut Kazaa ohjelman
    kanssa kolmeen kertaan ja aina sama tulos.Asentuu koneelle omasta mielestäni ihan OK
    Tulee pikakuvake työpöydälle ja Norton löytyy myös ohjelmavalikosta. Sitten kun haen
    päivityksen... Se oli jotain 4-5 Megaa muistaakseni...se tulee ihan hienosti.Sitten kun olen
    saanut päivityksen loppuun, pitää käynnistää kone uudestaan.Sen jälkeen näytölle ilmestyy
    teksti: Norton Antivirus was unable to start Email protection??? Sitten kun katsoo asetuksia
    Niin on punaiset rasti kolmessa kohtaa jotka ilmeiseti tarkoitti niitä päivitettäviä viruskantoja taikka jotain.
    Elikkä kuiteskin ei pelaa. Mitäs nyt pitäis tehdä? Vaatiiko tämä jonkin crack:n toimiakseen,
    vai onko joku muu pielessä?

2.  
  3. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Luetaanpa ne säännöt taas ennenkun postataan mitään tollasia piraatti kysymyksiä!!!

4. Pete22

Pete22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis tuohan on aivan yksinkertainen ongelma, sulla ei käynnisty Nortonin AutoProtect kun Windows käynnistyy ,ja samalla se lataa just ton email protectionin ja autoprotectionin.

Kannattaa RegCleaner imuroida ,ja sillä menet Windows käynnistys-valikkoon ja lisäät sen Nortonin autoprotectin sinne ,muistaakseni joku NAV.EXE

5. rxw

rxw Guest

Suosittelen ostamaan kyseisen ohjelman. Ei paljon maksa ja saat tuotetuen kaupan päälle;
    eli jos joku ei toimi niin mailia vaan Symantecille

6. whiteboy

whiteboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saattaapi olla sinun koneella jo virus tahi joku muu vastaava. Itselläni oli koneelle päässyt joku virus ja se esti Nortonin käynnistymisen. Samalla se esti netin käytön ja kaikkea muuta kivaa.

Jaa tämä sivu