Kun jonkin Office työkalupaketin ohjelman käynnistää, niin aina tulee tällainen virheilmoitus: EDIT: Ei mielellään asentelis Norttonia uudestaan, kun se on mitä on
Kokeile asentaa Officepaketti disabloimalla ensin Norton pois kuvioista eli suorita > msconfig > käynnistys > käynnistyksen kohde. Ota täpit pois Nortonin käynnistyksen osalta, valitse ok ja buuttaa kone.
Ootko siirtänyt norttonin starmenu ryhmän eri paikkaan. Mulla teki tätä samaa kun siirsin sen eri paikkaan. Valitus loppui kun käytin alkuperaistä start menu kansiota.
En oo ainakaan tietoisesti muunnellut Norttonin käynnistys juttuja. En ihan tarkkaan ymmärtänyt mitä tarkoitit, siis miten siirtäny start menua?
Asennettaessa softa, tulee start menuun sille oma kansio, esim. startmenu/programs/Norton. Minä olin siirtänyt tuon nortonin startmenu kansion starmenu/programs/internet/Norton, ja rupes pukkaamaan tuota samaa ikkunaa officen ja muidenkin softien kanssa. Kun siirsin kansion takaisin alkuperäseen paikkaan, homma toimi taas normaalisti.