Elikkäs ongelmana olisi että jos otan windowsin automaattiset päivitykset pois päältä alkaa norton 360 välittömästi itkemään niin onko mahdollista saada nortonista pois tuo windowsin automaattisten päivitysten tarkistus? Kun on paskamaista että pelaillessa winkkari yrittää välillä päivitellä, hidastuu jo muutenkin hidas yhteys ihan tarpeeksi. Yritin kattella vastauksia jo muualta vaan eipä löytynyt mistään.
Sinuna kylläkin vaihtaisin virustentorjuntaa norton on yksi huonoimmista esim ESET smart security, tai avg,antivir ym sillä noiha ei valita siitä jos windowsin päivitykset on pois käytöstä.
No heh heh. Katopas uudestaan niitä testejä. Esim. Av.comparatives sivustolla Symantecin Norton on korkeammalla kuin F-Secure. Norton (97,7% ja F-Secure 97,5%) Ja lisäksi tietokonelehti suosittelee Symantecia, eikä F-Securea. (Tammikuun numero 2008) Eli norton ei todellakaan havaitse vähiten vaan kuuluu kärkiporukkaan F-Securen kanssa. Lisäksi: Miksi Norton havaitsisi vähiten kun Symantec kuitenkin hallitsee Suomen markkinoita? Tuttuun tapaan, kansa ei voi olla väärässä...
mä olen kokeillu käytännössä mikä on tehokain ja norton meni jumiin ja sekotti koneen palomuurin. mut itse kysymykseesi kannataa tutkia sen nortonin asetuksii.