Norton 360 windowsin automaattiset päivitykset ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Les26 27.07.2008.

1. Les26

Les26 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs ongelmana olisi että jos otan windowsin automaattiset päivitykset pois päältä alkaa norton 360 välittömästi itkemään niin onko mahdollista saada nortonista pois tuo windowsin automaattisten päivitysten tarkistus? Kun on paskamaista että pelaillessa winkkari yrittää välillä päivitellä, hidastuu jo muutenkin hidas yhteys ihan tarpeeksi.

Yritin kattella vastauksia jo muualta vaan eipä löytynyt mistään.

2.  
  3. logipro

logipro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sinuna kylläkin vaihtaisin virustentorjuntaa norton on yksi huonoimmista esim ESET smart security, tai avg,antivir ym

sillä noiha ei valita siitä jos windowsin päivitykset on pois käytöstä.

Viimeksi muokattu: 28.07.2008
  4. Vincent90

Vincent90 Guest

Ja millä perusteella Norton on yksi huonoimmista?

5. logipro

logipro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    testien perustella norto havaitsee vähiten f-secure ja eset pitävät kärkipaikaa.

6. Vincent90

Vincent90 Guest

No heh heh. Katopas uudestaan niitä testejä. Esim. Av.comparatives sivustolla Symantecin Norton on korkeammalla kuin F-Secure. Norton (97,7% ja F-Secure 97,5%)
    Ja lisäksi tietokonelehti suosittelee Symantecia, eikä F-Securea. (Tammikuun numero 2008)

Eli norton ei todellakaan havaitse vähiten vaan kuuluu kärkiporukkaan F-Securen kanssa. Lisäksi:
    Miksi Norton havaitsisi vähiten kun Symantec kuitenkin hallitsee Suomen markkinoita? Tuttuun tapaan, kansa ei voi olla väärässä...

7. logipro

logipro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mä olen kokeillu käytännössä mikä on tehokain ja norton meni jumiin ja sekotti koneen palomuurin. mut itse kysymykseesi kannataa tutkia sen nortonin asetuksii.

Jaa tämä sivu