Milläs tavalla onnistuu Nordean Visa Electron liittää Paypalliin? Jotkut ilmeisestikin ovat onnistuneet siinä. Onnistuuko esim. kun tekee tilin Paypaliin UK-sivuilta vai vaikuttaako se yhtään asiaan? Ja kyllä nettimaksaminen on päällä.
Ihan paypal-com:ista onnistuu. Kun rekisteröidyt, niin laita vaan kortista pyydettävät numerot oikeisiin kohtiin, ja kaikki muutkin tiedot oikein. Tililtäsi otetaan joku muutaman dollarin varmistusmaksu, jonka saat takaisin kun vahvistat käyttäjätunnuksesi käyttöönoton. Tuohon vahvistukseen tarvitset koodia, joka näkyy tiliotteellasi tuon varmistusmaksun kohdalla. Ei välttämättä ole pakko olla tiliote kuitenkaan, ihan kun katsot vaikka nettipankista tilin tapahtumat. Pitäisi pari päivää mennä ennen kuin tuo tapahtuma tilillä näkyy. Näin siis onnistui minulla sampon electronilla, mutta aivan samat toimenpiteet pitää tehdä nordean electronilla, mikäli mielii rekisteröityä tuohon palveluun.
This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card. Tälläistä kertoopi Ameriikoista ystävällisesti hän.
No siinä tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä nordeaan asian tiimoilta. Näyttäisi, että tätä korttia ei ole mahdollista saada toimimaan paypalin kautta. Se on kuitenkin ihan sama, että minkä maan paypalissa yrität rekisteröityä, kun nuo kuitenkin samaan systeemiin kuuluvat.
Kertokaa mulle vähän tästä Paypall:ista. Pitäis rekisteröityä sinne et saan yhden CD:n mut en ole uskaltanu. Suhtaudun aina varauksella kaikkiin "nettipankkiraha"-juttuihin ja tilitietojen antamiseen...
Paypal on täysin luotettava rahansiirtometodi. Sehän on ebayn omistamakin. Kaikissa ebayn kautta ostetuissa paypalin kautta maksetuissa suorituksissa on vakuutus 1000$ asti. Kerran minulta yritettiin huijata rahoja, niin sain ne paypalin kautta sitten takaisin. Se on sitten eri asia, että onko ebayssa rehellisiä myyjiä, mutta paypal on kuitenkin 100% turvallinen.
Puhuin Nordeassa Paypalista pari päivää sitten kun minulla on ollut ongelmia uuden Visa electron -kortin aktivoimisessa (edellisellä kortilla PayPalin käyttö onnistui minulla hyvin). Asiantuntevan oloinen Nordean virkailija kertoi että ongelmista korttien aktivoimisessa on raportoitu eikä syytä tiedetä. Joskus kuulemma auttaa kun laittaa vihaista sähköpostia PayPalin suuntaan, joskus taas ei. Virkailija väitti myös että Sampolla on vastaava järjestelmä, ja että myös heillä on on ollut vastaavia ongelmia.
Se vaan, että en ole kertaakaan kuullut, että sampon kortilla ei olisi toiminut. Itsellänikin tuo toimi aivan täydellisesti. Sanovat vaan, että ihmiset eivät vaihtaisi pankkia Sen takia minä juuri vaihdoin osuuspankista sampoon, että sain tuon electronin toimimaan paypalissa.