juup, käväsin ostamassa tossa vajaa tunti sitten normi gw:n ja kattelin tota ohje ohjekirjaa samalla ku asensin ja totesin että pelissä on aika monta ja jotkut luokat ihan outoja. niin aattelin tulla kysäseen täältä että osaako joku gwstä tietävä sanoa että mikä ukkeli on hyvä? Warrior Ranger Monk Elementalist Mesmer Necromancer
otanpa nytten vaikka aluksi Rangerin kun olen nytten ukon tekokohdassa ja kait tässä voi tehä jälkeen päin uuden/toisen ukon? aika huono peli jos ei. no kyllä sillä jouskarimimmilläkn jtn pelailee.. vastaukset on kuitenkin tervetulleita
Kaikki on hyviä, sillä ne on tasapainotettu niin, ettei mikään luokka olisi ylivoimainen. Minkä niminen ukkeli sulla on? Voin jelppiä sua. Tosin mulla lagaa se peli ku euroopan servuissa on kuulemma jotain mätää.
juu kiitos, aattelin itekki juuri tehä sen ele/necron kiitos kuitenki avustamisesta.. ei tuo gw niin hankala ollukkaan loppujenlopuksi.
Oletuksena sinulla on 4 hahmoslottia eli voit tehdä 4 hahmoa. Lisää paikkoja voi hankkia maksua vastaan. Kannattaa kokeilla monenlaisia yhdistelmiä ja ehdottomasti tutustua myös PvP-puoleen.
voisko joku antaa mulle guild warsin accountin ku ite en pysty siihen koska en ole ostanut guild warsia
aion ehkä ostaa ton pelin nii et onks siin kuukausmaksu vai voiks sitä pelaa ilmaseks? ja onko kannattava ostos
Ei ole kuukausimaksuja, suosittelen ostamaan. Erinomainen peli PvE:nä että PvP:nä. Luokaksi suosittelen Warrior/Monk tai Necromancer/Monk. Sopivat hyvin yhteen!
Jos haluat pelata peliä ,osta se itse. Ei myynti tai ostoilmoituksia, tietäisit jos olisit säännöt lukenut.