Minulla olisi eräs ongelma johon tarvitsisin apua. Koneeni toisen käyttöprofiilin käynnistysmerkinnöistä on hävinnyt virustorjunta ohjelma Normanin merkintä. Olen yrittänyt tehdä uuden merkinnän tuloksetta. Aika on tähän aikaan keväästä kortilla ja siksi jouduin kääntymään Afterdawnin puoleen. Toivottavasti joku osaisi auttaa. Ongelma on kiusallinen. Olen hyvin kiitollinen jo näin etukäteen.
Helpoin tapa on varmaankin Normanin pikakuvakkeen vieminen seuraavaan paikkaan (tarkista aseman kirjain): C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup Eli jos sulla on vaikka työpöydäl se kuvake niin kopioi se tonne.
Pienenä vinkkinä vaan että kannattaa poistaa se norman, ja asentaa vaikka ilmainen avast. Tuo norman on yksi huonoimmista maksullisista ohjelmista mitä minulle on tullut ikinä vastaan.
Tiedän, että Norman on huono, mutta vasta kun ilmaisten päivitysten saaminen loppuu aion ostaa uuden.
Kannattaa oikeasti vaihtaa se vaikka onkin päivityksiä. Itse joskus pakettikoneen mukana tuli norman+3 vuotta päivityksiä. 2kk pidin sitä, mutta siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä, joten sai kenkää samantien. Avast on huomattavasti parempi, vaikka onkin ilmainen.