Norman (APUA KAIPAAN)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Santtu123 19.04.2007.

1. Santtu123

Santtu123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla olisi eräs ongelma johon tarvitsisin apua. Koneeni toisen käyttöprofiilin käynnistysmerkinnöistä on hävinnyt virustorjunta ohjelma Normanin merkintä. Olen yrittänyt tehdä uuden merkinnän tuloksetta. Aika on tähän aikaan keväästä kortilla ja siksi jouduin kääntymään Afterdawnin puoleen.
    Toivottavasti joku osaisi auttaa. Ongelma on kiusallinen. Olen hyvin kiitollinen jo näin etukäteen.

2.  
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Helpoin tapa on varmaankin Normanin pikakuvakkeen vieminen seuraavaan paikkaan (tarkista aseman kirjain):

C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup

Eli jos sulla on vaikka työpöydäl se kuvake niin kopioi se tonne.

4. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pienenä vinkkinä vaan että kannattaa poistaa se norman, ja asentaa vaikka ilmainen avast. Tuo norman on yksi huonoimmista maksullisista ohjelmista mitä minulle on tullut ikinä vastaan.

5. Santtu123

Santtu123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiedän, että Norman on huono, mutta vasta kun ilmaisten päivitysten saaminen loppuu aion ostaa uuden.

6. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa oikeasti vaihtaa se vaikka onkin päivityksiä. Itse joskus pakettikoneen mukana tuli norman+3 vuotta päivityksiä. 2kk pidin sitä, mutta siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä, joten sai kenkää samantien. Avast on huomattavasti parempi, vaikka onkin ilmainen.

7. Santtu123

Santtu123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Muutama päivä ensimmäisen viestini jälkeen, vaihdoin tietoturvani F-securen huolehdittavaksi.

Jaa tämä sivu