Hei vaan taas Minulla on taas yksi kouluun liittyvä ongelma, mutta nyt mä en lähde sille linjalle että joku tekis sen mun puolest <3 *hihi* Nojoo, asiaan: Tehtävä kuuluu näin: "Tutki verkosta erilaisia nopeustestejä mitä ko. prosessoreilla (Intelillä ja AMD:llä) on tehty ja laita ne nopeusjärjestykseen. Laita löytämäsi testien URL:t myös mukaan. Mä tarvin vain URL:t.. Ku en oikeesti löydä itse! Olen etsinyt!! Kiits
Heh! xC Meijän opettaja on ihan hullu..Ihan selvästi! Luin tot tehtävää vähän pidemmälle, ja totesein, että opettaja pitää minuu jollain tietokonenörttinä...Minun pitäs selvittää sellaisia asioita, joista mä en ole edes kuullut: liitäntäkanta bittisyys (32 vai 64bit?) väylänopeus prosessorin nopeus valmistustekniikka (viivaleveys, ilmoitetaan nm -arvolla) prosessoriytimien määrä (CPU Core) välimuistin määrä (L2-välimuisti) voihan ve....turi.. o__O
No katteleppa tästä linkistä löytyviä linkkejä niin saat tarvittavat tiedot. http://www.jathardware.com/index.ph...30&PHPSESSID=66b729ea82674a734be6045c97fe0098
Jiihaa, nyt selvisi, mitä prossui opettaja tarkoitti tehtävässä. Kun mä aattelin että niitä kaikkia, mutta kun niitä malleja on aivan liian paljon. Niin, nyt hän sanoin, että tehdä markkinoiden myydyimmistä prossuista..kiva, ku en harrasta niitten ostamista..
Joo, nii mä löysinkin suoraan verkkokaupasta Hieno juttu!,....SE on NYT valmis ja palautettu. ihanaa, ei enää kouluhommia. Ei ainakaan vähään aikaa. Viimeinen viikko jäljellä, sit työharjoittelu ja sit päättötyön esittämin ja mä oon VALMISTUNUT! =D *happy* KIITOS KAIKILLE AVUSTA JA VAIVASTA! [bold]TEISTÄ ON OLLUT APUA[/bold] ja tulee varmasti olemaan jatkossakin! <3