Kellotin näytön ohjainta hivenen, niin mistä mahtaa johtua että pelatessa core clock tippuu takaisin alkuperäiseen asetukseen? Kun lopetaa pelaamisen se palautuu kellottamaani nopeuteen. Memory clock pysyy kellottamassani nopeudessa. Näyttis on GF6600.
iteselläni on gainwardin oma kellotus ohjelma noille näyttiksille ja siinä on 2D ja 3D jotenka luulisin että nostit 2D:een kelloja etkä 3D:een EDIT: vähän tökerösti selitetty
Selvennys: GF6600 näyttiksissä on neljä ei kellotaajuutta. 1. GPU 2D tilassa eli työpöytä käyttö yms. 2. GPU 3D low tilassa eli kevyttä 3D:tä. 3. GPU 3D high tilassa eli pelikäyttö. 4. Muistien kellot on aina samat riippumatta millä taajuudella GPU rullaa. Mitä kellotaajuutta nostit ja millä softalla? Coolbits on selkeä ratkaisu jos helppoa softaa etsit.
Niinhän taisinkin tosissaan kellottaa vain 2d. Riva Tunerilla sitä yritin säätää. Core ja memory taajuksia tossa raplasin. Kiitoksia kovasti avusta. Täytyy tutustua tuohon ohjelmaan. Ps. kuinka korkealle noita muut ovat pystyneet laittamaan.
oma 6800LE on vakiona 300/700. Olen onnistunut ajamaan 3Dmarkkia ilman artifakteja/virheitä 415/835. Nyt kun lähes kaikki piiput on auki(1 VS on paskana) pidän kelloja 400/800 ja hyvin pelittää.
EDIT: tässä olikin 6600:sta kyse mutta, noissa perus 6600-korteissa on rakenteeltaan sama piiri kuin GT-mallissa, joten teoriassa pitäisi kestää hyvin sinne 500mhz asti, mutta kokeile pikkuhiljaa ja jos häiriötä peleissä tulee niin taaksepäin sitten.