Mulla on semmonen jo 2 vuotta vanha nomad muvo 64mb(jess)soitin, joka kyllä on hyvin toiminut, mutta nyt se ei tahdo siirtää mitää dataa mun koneessa jossa on windows xp,kyllä se windows sen tunnistaa ja asentaa sen mutta heti kun yrittää siirtää sinne jotain niin kone tilttaa kunnes sen ottaa pois.Se toimii hyvin kaikilla muilla koneilla jolla olen kokeillut,myös muilla xp koneilla...jos jollai olis jotai vinkkii miten vois saada toimii..?
Kokeiles formatointii.. siis sen soittimen omaa formatointi ohjelmaa! tuli cd:n mukan tai jos sul ei oo sitä ni sit löytyy netist sellanen...
oon kokeillu mut se aina tilttaa keske formatoimisen ja ilmoittaa että formatointia ei voitu suorittaa loppuun tai jotain semmost...
Hmmm.... sit voisit koittaa formatoia windowsin omal formatoinnilla... siel saa varmaan valittuu fat tai fat32 en tiiä kumpi se on niistä joten koita molempii.. mulla meni ton kanssa toi p***a tilttiin mutta korjaantu kyllä muvon omalla formatoinnilla mikä sulle ei näköjään toiminu... toivottavasti on mitään apua.
Kokeilin mutta ei onnistunut ongelmakoneella, niin koitin toisella koneella formatoida, ja onnistuihan se, mutta ei se ongelmakoneen kanssa kuitenkaan tahtonut toimia...oisko jotain muuta mitä vois kokeilla..?
Alkaa vaikuttaa siltä että kiintolevy pitäisi formatoida seuraavaksi ja asentaa koko windows uudelleen. Jos koneella on asennettuna muita Creativen mp3-soitin ohjelmistoja kuin se sinun soittimellesi spesifioitu, saattaa tulla noita tilttauksia (kokemusta on).