Ongelmani on se että minulla on pc suite 6.41, dku-5 kaapeli ja kyseinen puhelin mutta pc suite ei tunnista puhelinta. Tiedän että vika on puhelimen ohjelmisto versiossa joka on v3.30 ja ratkaisu tähän ongelmaan olisi pc suite 6.84 mutta sitäpä ei löydy mistään ei edes nokian sivuilta eivätkä ne sieltä nokialta ole vaivautuneet edes vastaamaan joulukuun alussa lähettämään sähköpostiini jossa tiedustelin mitä kyseiselle ongelmalle pitäisi tehdä. Ei minun mielestäni mitään hyvää palvelua club nokian jäsenille. Jos jollain muulla on sama ongelma tai toi uudempi pc suite niin olethan ystävällinen ja otat minuun yhteyttä!!
Joo mulla on kyllä toi ihan sama puhelin ja sama ohjelma ja sama versio... tuli tota samaa vikaa ekaks ku vahingossa vaihtelin USB porttia. kun joka kerta ku laittaa eri porttiin kun edellisellä kerralla niin se asentaa sen uuestaan. vaihoin porttia ja oottelin muutaman hetken ni johan tunnisti!
Ei mulla kyllä toiminu tollee. Olen koittanut koneeni kaikki 6 usb portti läpi ja antanut sen olla kiinni myös tunnin per portti ja joka kerta asentanut pc suiten ja connectivity cable ajurit uudestaan mutta ei se silti toimi... mut kuinka se sit sulla toimii tai siis olet saanut toimimaan?!
No mulla toimi sillee ku latasin ton pc suiten ja sit ajurit tosta http://www.nokia.com/nokia/0,,5447,00.html ja sit se alko toimii... jossaan vaiheessa rupes tulee onkelmaa mut sekii korjaantu ku vaihoin usb porttii. kato et se kaapeli on kunnolla kiinni sun puhelimessa!!! muuta en enää keksi...
No kiitos tästä valistuksesta. Koitin ottaa sieltä ne ajurit ja vaihtaa porttii mut tää kone löytää jonku ihan ihme jutun ja haluu asentaa sen... jokus smbus controller tai jotain sellasta.