Nokia N95 NokMote ja RotateMe

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi EET 28.12.2007.

1. EET

EET Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nuo ohjelmat olen (hirveän väännön jälkeen) saanut asennettua asiallisesti toimimaan. Signaamiseen vierähti tovi jos toinenkin mutta kun sain homman tehtyä, niin vaiva oli sen väärti. RotateMe:stä ei ollut paljoa iloa mutta NokMote, se on järjettömän hyvä ohjelma. Sillä on todella hauskaa pelata. Suosittelen jokaisen N95 omistajan kokeilemaan tuota NokMotea.

Video

Signeeraaminen on, sen jälkeen kun se on kerran tehty, todella nopsakkaa.

2.  
  3. peta69

peta69 Guest

kumpaakin on tullu koitettua ja kyllä toi rotateme on 100 kertaa parempi imo,nokmotee parikertaa käytin ja meni poistoon,koska ei löytyny mitään herkkyyden säätöö,ja muutenkin on hankala kun joutuu puhelinta pitään ihan vaakatasossa että sen saa liikkuun normaalisti.innolla kans venasin nokmotee mutta,ohjelma oli SUURI pettymys.

4. kerpoerpo

kerpoerpo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kumpikin on käytössä täälläkin. Rotateme on todella kätevä normaalissa käytössä, kun on näyttö aina oikein päin ilman valikosta laittamista. Nokmote (beta1) on vielä hieman vaiheessa, mutta seuraavaan versioon on huhuttu tulevan hyviä päivityksiä kuten herkkyyden säätö. Huippu hauska kuitenkin peli käytössä jo nyt! Suosittelen kumpaakin ohjelmaa kaikille N95:n käyttäjille.

5. Gugiman

Gugiman Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

Olen yrittänyt asentaa RotateMe unsignattua versiota käymällä Symbian sivuilla mutta ei onnistu!!! Voisiko joku allekirjoittaa sen minulle? Pliiis, pliiis!

Jaa tämä sivu