Tervehdys . Onko kukaan saanut toimimaan Picodrive sega emua N70 puhelimessa , olen noin 5 versiota kokeillut ja jokainen sammuu siinä vaiheessa kun valitsee "lataa rom" eli emulaattori sammuu.
Veikkaisin että emulaattoria ei ole vielä päivitetty toimimaan N70 mallissa, eli et saa ainakaan vielä sitä toimimaan.
kiitoksia vastauksesta. olisko tosiaan näin ? toisaalta se olisi kyllä järkevä selitys. pitäs irc asentaa ,mutta en ole löytänyt vielä ilmaista irc ohjelmaa tuohon n70:een
Nokian N70 ja uudemmat puhelimet vaativat tosiaan hieman muunnellun, eli päivitetyn version joistakin ohjelmista ennen kuin toimivat. Selailin ajankuluksi nettiä ja löysin mm. tällaisia kommentteja picodrivestä: -[bold]hi,i´d like to play with it on my nokia 7650 but i ca´t,it freezes. í´ll be very glad if in future versions it can be possible[/bold] -[bold]I can't use this emulator on my nokia 6630...damn![/bold] -[bold]Doesnt work on N70. New Release pleeeasseee!![/bold] Ja viimeisessä kommentissa tuli vastauskin ongelmaasi.
Kiitoksia vastauksesta. jossakin keskustelupalstoilla oli että joku oli saanut toimimaan 2 versiota , mutta itse kokeilin ne molemmat ja ei toiminut... tuo sinun lainaus oli kyllä luotettavan oloinen , joten pitää jäädä odottelemaan uutta versiota . pitäs koittaa kaivaa jotain muitakin emulaattoreita ja testata (frodo asennettuna ja toimii loistavasti) yksi outo juttu oli kun koitin yhtä java peliä (asennus tietokoneen kiintolevyltä , .Jar ja .Jad tiedostot ) , niin olisi puhelin halunnut mennä nettiin enkä kyllä ymmärrä että miksi jos kiintolevyltä asentaa. (mikäli nyt oikein ymmärsin kun kyseli yhteysmuotoja)
lainattu sivulta http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=41612 PicoDrive S60 v0.16.0 (Emulator) - Working hmm... yhdellä sivustolla väitettiin että pitäisi asentaa C: "asemaan" ei toimisi jos asentaa muistikortille , hassua
http://my-symbian.com/s60/software/applications.php?fldAuto=924&faq=7 Tuosta linkistä sain nuo kommentit tuosta ohjelmasta, käy katsomassa jos kiinnostaa. Itse poimin vain nuo jotka näin parhaiksi.