Nokia mediamaster 120t ei käynnisty?

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi h1r2ls 03.08.2006.

1. h1r2ls

h1r2ls Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tälläisen boksin olen omistanut muutaman vuoden. Tulin pari päivää sitten kesämökiltä jossa tuota boksia olen myös käyttänyt koska toimii 12 voltilla. Kun sitten kytkin kaapelit kiinni koneeseen ja laitoin virrat päälle niin boksiin syttyi normaali punainen valo. Sitten yritin käynnistää kaukosäätimestä normaalisti mutta laite ei reagoinut tähän mitenkään. Ajattelin että patterit ovat loppu ja vaihdoin uudet aaa paristot vehkeeseen ja kokeilin uudestaan. Sama juttu, punainen valo palaa mutta mitään ei tapahdu kun painaa käynnistys namikkaa. En tiedä onko vika laitteessa vai boksissa. Takuuta ei ei muistaakseni ole jäljellä(muistelisin että tossa on 1 vuoden takuu).

Onko kellään tullut saman laisia ongelmia? Pitääkö nyt sitten vaan kiikuttaa nokia huoltoon ja maksaa hampaat kiristellen vaikka olen ihan normaalisti laitetta käyttänyt.

2.  
  3. d_2ned

d_2ned Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    omassa 120C:ssä on ollut kaikki mahdolliset käynnissä pysymiseen liittyvät viat. kaksi kertaa se on tullut huollosta takaisin (olikohan powermill virallinen huoltaja) eikä sille tehty kummallakaan kertaa yhtään mitään. ko. laite ei siedä yhtään kuumuutta vaan tilttaa heti, ellei se ole hyvin tuuletetussa paikassa.

periaatteessa jos siinä herätevirta nousee pystyyn niin pitäisi sen toimia - olisiko kaukosäätimessä vikaa? eikös sen ledin pitäisi vilkutella jotain kun se saa kaukosäätimeltä postia? jollain yleiskaukosäätimellä voisi koittaa, piileekö vika siinä.

4. Jahu

Jahu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla 120c kerran viikossa "jähmettyy" töpseli irti verkosta ja takas ja taas toimii.

5. NoSkillZ

NoSkillZ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos olet ostanut tuon vasta 2 vuotta sitten niin menee takuuseen jos kyseessä on valmistusvirhe (mikä tuo varmasti on).

Minulla on tuo sama boxi ollut 2v eikä ole ihmeemmin temppuillut, ehkä ~10 kertaa tuona aikana kaatunut.

Jaa tämä sivu