1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia E60 vai Qtek 8310?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi fkock 04.08.2006.

  1. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olen uutta puhelinta metsästämässä.
    Etsin puhelinta missä on mahdollisuus surfata netissä Wlanin kautta. Joku näistä sopii varmasti minulle mutta olisi mukava kuulla kokemuksia näistä kahdesta? Mitkä ovat miinukset ja plussat?
    Hinnat ovat samaa luokkaa joten on pikkaisen vaikeaa päättää minkä ottaisi.

     
    Viimeksi muokattu: 04.08.2006
  2.  
  3. Hepefin

    Hepefin Guest

    Kyllä jos haluat nettiin surffaamaan ni kannattaa harkita esim. jtn kämmenmikroa ja sitten ostaa puhelin erikseen esim. tässä olisi todella hyvä ja ei kauheen kalliskaa kämmenmikro http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/770/?kwc=KNC-KS3494989191
    Parilla kaverilla on tuo sama ja se on hyvä sillä pääsee wlanilla nettiin, mutta puhelu ominaisuutta siinä ei ole. Eli kannattaa harkita onko mitään järkeä ostaa puhelinta missä on wlani vaan ostaa suoraan tommosen iso näyttösen kämmenmikron (eli pocket pc:en). Mutta tuo nokian
    pocketti olis niinko paras hintansa puolestakin ja se tukee jo valmiiksi
    monia videoita ja musiikki muotoja. Esim. joku ipaq siihen pitää asentaa kauheesti softia ennen kuin siihen saa minkäänlasia videoita. Eli minä ottaisin mielummin tuon ja puhelimen sitten erikseen. Koska en usko että noissa puhelimissa on niin kehittynyttä se wlan teknologia ainakaan vielä.
     
  4. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kiitos hepefin vastauksesta. Päädyin kumminkin qtek 8310. Mutta hyvä pointti oli tosta Nokian tablet:stä.
     
  5. Hepefin

    Hepefin Guest

    Ole hyvä vaan. Toivotaan, että ratkaisusi on hyvä. :)
     

Jaa tämä sivu