Nokia E51 music player -ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi ummu 25.02.2009.

1. ummu

ummu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

Eli ongelmana on se, ettei music playerin mukaan mun puhelimessa ole musiikkia, tai siis se ei ainakaan sitä löydä. Mulla on muistikortti täynnä musaa (joka toiminut muissa puhelimissa hyvin), sekä puhelimen omassakin muistissa on jokunen biisi. Muistikortti ei ole mitenkään "pois päältä", koska soittoääninä käytän muistikortilla olevia biisejä. Olen kokeillut laittaa puhelinta pois päältä ja päivittää music playeriä, mutta ei vaan löydä mitään. Radio kuuluu hyvin, ei ongelmaa.

Mistä mun nyt pitäis painaa, jotta onkelma selviää? Käyttöohjeet ei anna tähän apua :(

2.  
  3. J3pp3

J3pp3 Guest

Mee musiikkikirjastoon ja sitten valinnat ja sieltä "Päivitä kirjasto". Toivottavasti toimii.

4. ummu

ummu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heippa. Olin päivitelly jo aiemmin tuloksetta, mutta nyt tajusin miksi ne mun piisit eivät siirry music playeriin - mä en ollu tehny soittolistaa. En tajunnu et semmonen pitäis eka tehä, että ne alkaa soimaan. Noh, nyt soi sitten kun eka meen galleriaan, musiikin kohdalle ja klikkaan tekemäni soittolistan. Muuten en saa niitä toimimaan.

Jaa tämä sivu