Tarvitsisin Nokia 6610i kamerakännyyn datakaapelin, jolla voisi siirtää kuvia kännystä pc:lle. Selasin netistä hintoja ja esim. alkuperäinen Nokia liitäntäkaapeli DKU-5 maksaa about 50 euroa. Puhelimen tai vaikka halvimpien digikameroiden hintaan verrattuna pelkän kaapelin hinta on törkeän korkea. Löysin netistä sellasen kaupan kuin puhelinkauppa.com, jossa oli toi yllämainittu kaapeli tarvikeosana about 16 euroa + postik. Olisko teillä vinkkiä, mistä saisi tilattua edullisemmin?
Ite tilasin juuri tuolta puhelinkauppa.com:sta ton DKU-5 kaapelin, mut en ole millään ilveellä saanu sitä omassa koneessa/ Nokia 5140 toimimaan. Nokian huollossa vaan naureskelivat, ettei noi "ei" aidort kaapelit nokian uusimmissa malleissa toimikkaan. En tiedä onko totta vai ei. Alkuperäisen kaapelin hinta on tosissaan järkyttävän kallis.
Jep ei tosiaan välttämättä toimi kuin nokian wiralliset wanhat kaapelit. jos puhelimista joutuu vähän hintoja tiputtelemaan ni sit tarvikkeista vedetään ylöspäin..
Tilasin tuossa 20 eurolla Nokian dku-2 kaapelin. Sen sai polkumyynti.comista. Tsekatkaapas sellainen paikka
itse tilasin tuon duk-5 kaapelin tuolta halvathinnat.comista ja toimii niinkuin pitää maksoi postikulujen kanssa 15,90€ puhelin on juuri tuo 5140. aito kaapeli on sen verran raskaalla kädellä hinnoiteltu ettei sellaisia viitsi ostella.
oli kerran itselläkin tuo nokian orginelli dku-5 datakaapeli,arvatkaa vaan toimiko se ollekaan/kertaakaa/mitenkään/koskaan? DKU-5 e(v)vvk enää.
Eikö Tavallisesta USB kaapelista saisi modattua sellaista. Ainakin N-Gagen kaapeli olisi helppo tehdä itse kun on 4 johtoa toisessa päässä ja 4 toisessa. Niiden paikat olisi sitten eriasia. Ostaisi sellaisen pään jostain tai sitten itse muovailisi vaikkapa puusta tai alumiinista sellaisen Ainakin saisi vastinetta rahalleen ja saisi omalta osaltaan boikotoitua Nokian korkeita hintoja...
Datakaapelin saa ainakin edullisesti tämmöisestä firmasta kuin www.digitarvike.fi Postikulut oli jotain pari euroo ja toimitus kesti pari päivää. Kaapelihan ei ole alkuperäinen mutta sillähän ei ole merkitystä.
Tosta DKU-5 piuhasta on tehty paranneltu versio nimeltään CA-42. Joka on yhteen sopiva myös uusien nokia mallien kanssa. http://www.jmd.fi näyttäs ainaki saavan.
Honkkarista/vastaavast tuli joskus haettua jokin tarvikepiuha mikä ajoi asiansa siihen aikaan(6110, 3210 etc Nykyään on onneksi blue tooth niin ei tuollaisia ongelmia ole
Itse huusin huuto.netistä DKU-2 tarvikekaapelin hintaan 8e sis. pk, kaapeli vaikutti uudelta, oli ainakin tehdaspakatussa pussissa. Mukaan tuli cd jolla tuhansia logoja, taustakuvia ja soittoääniä ja satoja ohjelmia ja pelejä. Sitä ennen ostin BT-usb-palikan mutta jos haluaa käyttää PCSuitea esim ohjelmien asentamiseen ei kaikki BT-palikat käykään...