Nokia 7610 sarjalaisesta toimiva maastogps

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jokuvaa1 16.11.2005.

1. jokuvaa1

jokuvaa1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moriesta,

Eli kysymykseni koskee seuraavaa: Minulla on Nokian 7610 sarjan puhelin. Saadakseni siitä toimivan gps:än maastoon, tarvitsen siihen gps-antennin joka löytyy nokian sivuilta. Lisäksi tarvitsen jonkinlaisen maastokartta-ohjelman jota en ole taas tahtonut löytää niin mistään. Olen lähettänyt kysymystä mm. karttakeskus.fi:lle tracker.fi:lle jne. Olen myös koittanut selailla netistä koskien aihetta mutta en ole löytänyt mitään järkevää.

Kysymykseni siis kuuluu, osaako joku sanoa, saako kyseisen yhdistelmän toimimaan, ja jos, niin miten se toimii. Jos jollakulla on kokemusta aiheesta tai muuten vain tietoa, niin otan mielihyvin vastaan kaiken asiaa sivuavat tiedot.

Kiitos

P.S. Ja nämä muiden paikantimien suosittelijat ym. arvostelijat, älkää vaivautuko, kiitos.

2.  
  3. maketzu

maketzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uusimmassa metsästäjässä oli mainokset ainakin kahdesta tuollaisesta ohjelmasta. Tarkemmin en tutkiskellut mutta jäi vain mieleen...
    Kattele sieltä tai jos et saa lehteä, niin voin hieman myöhemmin katsoa sinulle osoitteet.

4. jokuvaa1

jokuvaa1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt ei ole kyllä metsästäjä lehteä ulottuvilla, mutta jos nyt sattuu ohimennen tulemaan vastaan, niin pistä ihmeessä, kiitos!
    Eiköhän se lehtikin jostain kioskista mahda löytyy, tarvitseekin vilkaista.

5. maketzu

maketzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu