Mikä PiiiiiP mun puhelimessa on kun pistän sen päälle niin se kysyy ihan normaalisti PIN-Koodia, mutta sen jälkeen tulee teksti puhelimen käyttö rajoitettu ja alhaalla on valinta että poista. Painamalla poista näytölle ilmestyy teksti rajoituskoodi?? Ja mulla ei ole mitään hajua mikä se on!?
No se onkin sitten jo aika paha jos sielläkään ei tiedetä... Ei varmaan auta sit kun mennä Nokian pääkonttoriin...
on voinut mennä joku lukko päälle tai jostain muistan kuulleeni että operaattori tms pystyi sulkemaan myös varastetut puhelimet kortin lisäksi
Ei operaattori ainakaan tietääkseni pysty puhelinta sulkemaan. Puhelimeen saa kyllä suojakoodin, jota kysytään aina kun sim-kortti vaihdetaan ja se estää varastetun puhelimen käyttöä. Suojakoodi on oletuksena useimmissa Nokialaisissa 12345. Se on siis vähintään 5-numeroinen koodi.
Onko ko puhelin jostain ulkomailta tuotu vai ihan suomenmarkkina kone? Jos on ulkomailta ni saattaa olla että se on joku operaattorikone eikä toimi muilla kun operaattorin omilla korteilla. Jos vika tuli ihan yht äkkiä ni huoltoon vaan.
Mulla on sama ongelma että kysyy rajoituskoodia. Vein tänään sen huoltoon ja sanovat että laittaavat uudestaan ohjelmiston sisään niin sitten taas toimii. Nokialla sanoivat että rajoituskoodi olis sama kuin suojakoodi mutta ei se kyllä mulla niin ollu jos nyt sen koodin oikein muistin. (tai sit oon vaihtanu sen kännissä enkä muista =)). kaikki valokuvat ja ohjelmat häviää puhelimesta kun joutuuvat jyräämään väkisin sen ohjelmiston sinne puhelimen muistiin mut niitähän saa taas uudestaan.
Kiitoksia vastauksista vien tänään tämäm korjaukseen...Kuhan eka löydän tästä tuppu kylästä semmosen liikkeen joka päivittää tän softan. =)