Nokia 7200 ja rajoituskoodi

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi woodsmith 24.04.2005.

1. woodsmith

woodsmith Guest

Mikä PiiiiiP mun puhelimessa on kun pistän sen päälle niin se kysyy ihan normaalisti PIN-Koodia, mutta sen jälkeen tulee teksti puhelimen käyttö rajoitettu ja alhaalla on valinta että poista. Painamalla poista näytölle ilmestyy teksti rajoituskoodi?? Ja mulla ei ole mitään hajua mikä se on!?

2.  
  3. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Soita toisella puhelimella asiakaspalveluun, kyllä siellä ainakin kolmen tunnin sisällä joku vastaa ;)

4. woodsmith

woodsmith Guest

soitin jo sinne eikä ne tiennyt asiasta mitään....

5. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No se onkin sitten jo aika paha jos sielläkään ei tiedetä...
    Ei varmaan auta sit kun mennä Nokian pääkonttoriin...

6. psymbiote

psymbiote Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikälie bugi. Huoltoon vaan.

7. jmpk

jmpk Guest

on voinut mennä joku lukko päälle tai jostain muistan kuulleeni että operaattori tms pystyi sulkemaan myös varastetut puhelimet kortin lisäksi

8. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei operaattori ainakaan tietääkseni pysty puhelinta sulkemaan. Puhelimeen saa kyllä suojakoodin, jota kysytään aina kun sim-kortti vaihdetaan ja se estää varastetun puhelimen käyttöä. Suojakoodi on oletuksena useimmissa Nokialaisissa 12345. Se on siis vähintään 5-numeroinen koodi.

9. snb

snb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vie huoltoon vaan puhelin. Siinä on SIM lukot napsahtanut päälle syystä tai toisesta.

10. slawe

slawe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko ko puhelin jostain ulkomailta tuotu vai ihan suomenmarkkina kone? Jos on ulkomailta ni saattaa olla että se on joku operaattorikone eikä toimi muilla kun operaattorin omilla korteilla. Jos vika tuli ihan yht äkkiä ni huoltoon vaan.

11. Geta

Geta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on sama ongelma että kysyy rajoituskoodia. Vein tänään sen huoltoon ja sanovat että laittaavat uudestaan ohjelmiston sisään niin sitten taas toimii. Nokialla sanoivat että rajoituskoodi olis sama kuin suojakoodi mutta ei se kyllä mulla niin ollu jos nyt sen koodin oikein muistin. (tai sit oon vaihtanu sen kännissä enkä muista =)). kaikki valokuvat ja ohjelmat häviää puhelimesta kun joutuuvat jyräämään väkisin sen ohjelmiston sinne puhelimen muistiin mut niitähän saa taas uudestaan.

12. woodsmith

woodsmith Guest

Kiitoksia vastauksista vien tänään tämäm korjaukseen...Kuhan eka löydän tästä tuppu kylästä semmosen liikkeen joka päivittää tän softan. =)

Jaa tämä sivu