tossa mun nokian 6680 ei toimi enään video kuvaus ennen toimi mutta en oo varma poistinko jotain video kuvaus tiedostoja aina kun yrittää ottaa video kuvaa niin siihen tulee: laite ei tue toimintoa! Tietääkö kukaan mistä sais uudelleen sen?
Oletko sammuttanut puhelinta? Akku irti ja takas kiinni. Jos ei auta niin tee backup muistikortille ja paina *#7370#, muista kattoa että akkua on jäljellä riittävästi. Jos ei mikään noista auttanut niin vie puhelin huoltoon.
Mulle tuli ihan sama juttu mun 6630, videokuvauksessa sanoo että laite ei tue toimintoa, kun laitoin uuden muistikortin sisään kuvaus toimi, mutta noin viikon päästä taaskaan ei toiminut, laitoin puhelimeen camcorderin niin ratkaisin sen ongelman. Huomasin myös että web lakkasi toimimasta kameran kanssa.
mulla oli kameras se vika et tuli: laite ei tue toimintoa noh vein softa päivitykseen ei auttanut siispä tyhjensin koko muistikortin ja niin lähti toimimaan! oli sit vissiin tullu asennettua liikaa ohjelmia ku noin veti tilttiin puhelimena tosin toimii Nokian 7610 ja tosiaan saat uuden web:stä nokian sivuilta mutta se on englannin kielinen...