Ne jotka tietävät: Kuinka monta tuumaa kyseisen puhelimen näyttö on ? Eikös tämä muistikortti käy puhelimeen: http://www.buy.com/prod/SanDisk_1GB_Reduced_Size_MultiMediaCard/q/loc/101/201934659.html siis 1gb malli. Onko puhelimen näyttö riittävän selkeä ?
Näyttö on samankokoinen kuin muissakin älypuhelimissa. Ja tuo kortti ei käy, koska 6630 vaatii DV kortin (1.8V/3.3V).
http://www.klc.fi/products.php?g1=d2280c&g2=7f2568 nappaa vaikka tuolta toi alin jos et muuta löydä. parempi olis tosin jos se olisi mmc+ kortti jotta kone löytäisi tiedot sieltä nopeammin. näyttö on omien kokemusten mukaan riittävän selkeä, tosin terävämpiäkin näyttöjä on mutta ei tosta oikeen pahaa sanottavaa ole. näyttö on pikaisten mittausten jälkeen vähän yli 5cm eli sitten se on vähän yli 2". edit: lisäys
Ostin kyseisen puhelimen ja siinä ilmeni sellainen ongelma, että akku tyhjenee nopeasti. Eli akku ei kestä kuin noin päivän vaikken puhelinta suuremmin käyttäisikään. Kaverilla oli 6600 mallin puhelimeen tullut virus bluetoothin kautta joka aina nopeasti imi akun tyhjiin joten epäilin itsekin saaneen sellaisen. Latasin f-securen sivuilta sellaisen tarkastusohjelman, muttei se löytänyt mitään. Puhelimen ostin käytettynä ja se oli ostettaessa n. kuukauden vanha. Ajattelin kysellä teiltä että onko teillä ollut tämän 6630:n kanssa saman tyyppisiä ongelmia ennekuin lähden uutta akkua ostamaan. Niin ja puhelin on vielä tämä "music edition" -malli.
Onko 3G tai bluetooth päällä? Pyöriikö "ylimääräisiä" sovelluksia taustalla? Jos vähänkään enemmän käyttää, varsinkin 3G alueella, niin ei tuo päivässä tyhjentyvä akku mitenkään erikoinen ilmiö ole.
Sen verran on sanottava että kun mä tollasta käytin niin vaikka olen 3g verkon alla koko ajan ja puhun töikseni niin ei se akku ikinä alle 2vrk:ta kestänyt, aina oli jotain 3-5vrk ja mulla on siis puhelin laskut kuulemma noin 300€/kk (onneksi en itse maksa) joten saa sitä aika perkeleesti puhua jos sen akun haluaa vuorkaudessa tyhjäksi. Kannattaa viedä se ennemmin huoltoon kuin ostaa kallis akku jotta selviää mistä se akun kuluminen todellisuudessa johtuu.
Bluetooth ei ole päällä, mutta järjestelmätilassa on "kaksitoimisuus" eli ilmeisesti on 3G päällä. Mutta en nyt kuitenkaan niin paljon puhu, että se pitäisi päivässä tyhjentyä. Tolpat nimittäin tippuvat esim. koulupäivän aikana vaikka puhelin on taskussa eikä sillä mitään näppäilisikään.
Ok. Jos akku tuollaisella näppäilyllä tyhjenee päivän aikana, niin vikaahan siinä on. Huoltoon vaan, että saat uuden akun.