tietääkö kukaan miksi minulla tulee teksti: laite ei tue toimintoa, kun yritän laittaa video kuvauksen päälle?
Enpä osaa sanoa, itsellänikin on kyseinen ongelma. Luulen ongelman olevan, että olen asentanut liikaa ohjelmia tai vastaavaa. Veikkaan että pitäisi viiä softattavaksi uudelleen tjsp.
Minulla oli sama ongelma, kun puhelin tilttas ja oli kameran sovellus auki ja piti sitten sammuttaa puhelin.Sain sen takaisin toimimaan kun tein sen jutun, että häviää kaikki ja tulee alkuperäset asetukset.En muista sitä koodia mikä piti kirjottaa.
Pikainen apu on sellainen että nostat muistikortin kannen auki jolloin puhelin sammuttaa itse kaikki softat... tosin saman voi tehdä pitämällä symbian näppäintä pitkään pohjassa ja sulkemalla turhat ohjelmat c-näppäimellä.
kamera vaatii ison muistikortin toimiakseen. varmista että laitteessa on vähintään se vakio 64mb (lukee muuten käyttöohjeessakin...vihje..)
Mutta ongelma syntyy kun laitteesta loppuu keskusmuisti. Ja siitä pääsee eroon kun sammuttaa turhat ohjelmat.