Tartis saada bluetooth yhteys toimimaan eli kännykkänä nokia 6600 ja tietokoneen usb-liittimeen asennettava Belkin-merkkinen bluetooth-kapula. Tietokoneessa XP ja uusimmat ajurit pitäisi olla tossa belkinissä... Ongelmana on, että en saa PC Suite ohjelmaa tunnistamaan kännykkääni. Bluetooth yhteys toimii muuten kyllä. ( Pystyn lähettämään kuvia kännystä tietokoneeseen ja toisin päin) Olen yrittänyt katsoa kaikenlaisista forumeista tietoa, mutta en löydä yhtään toimivaa selitystä tähän ongelmaan. Jos joku on tehnyt oppaan tehän hommaan, voisitko pistää sen tämän jutun jatkoksi. Jos joku on saanut sen toimimaan, minua ei se kiinnosta vaan se, että miten eli ei tämän kaltaisia viestejä: Mulla on samat vehkeet ja toimii... Kiitos jo etukäteen...
Mulla on samat vehkeet ja toimii! No joo joo... =) Eli siellä on Bluetooth-ikoni kellon vieressä ja valitse sieltä Quick Connect->Bluetooth Serial Port ja sieltä laitat etsimään omaa puhelintasi. Myös Mrouterissa pitää olla kaikki bluetooth-vaihtoehdot valittuna. Nyt pitäisi tulla jonkunlainen ikkuna jossa kerrotaan, että puhelin on kytketty. Jos tulee Erroria jostain Com0 jutusta niin mulla ei se ainakaan haittaa. Sitten Mrouterin kahden palikan väliin pitäisi tulla vihreä side. Nyt on Pc-suite ja 6600 toiminnassa. Jos ei ala toimimaan, poista Pc-suite ja bluetooth ohjelmisto perusteellisesti ja asenna sitten ensin bluetooth ajurit ja ohjelmistot ja sitten Pc-suite. Ja sama homma sitten uudestaan. Jos ei ala toimimaan, niin en tähän hätään muuta muista. Tämäkin ohje löyty paremmin selitettynä, mutta englanniksi, pdf-muodossa sivulta www.matkapuhelininfo.com/forum
Joo, olen kokeillut poistaa ajurit ja suiten, mutta ei auta mitään. Kokeilin myös siten että, poistin koko windowsin ja sitten pistin kaikki uudestaan... Ei toiminut. Aattelin että, vika on varmaan bluetooth palikassa ja vein sen takasin kauppaan... Ei oo vielä kuulunut mitään... Odotellaan...