Nokia 6233 + GPS Navigaattori

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi antti90 29.09.2007.

1. antti90

antti90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saisiko tähän kyseiseen luuriin jonkin navigointiohjelmiston, jota käyttäessä ei tarvitsisi käyttää GPRS-yhteyttä, vaan sovelluksessa itsessään olisi kaikki tarvittavat kartat (Suomi riittää) ? Saisin meinaan kaverilta Nokian GPS palikan, mutta jokin ohjelmistokin pitäisi saada . . . Kiitokset!

2.  
  3. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    6233 on S40 ohjelmistoalustalla mihin on todella huonosti saatavilla mitään softaa. Toki jostain voi löytyä joku karttasofta java-pohjaisena mutta itse en nostaisi odotuksia kauhean korkealle.

4. Astrax

Astrax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattanee kysäistä omalta operaattorilta noista dataliikennemaksuista... Mutta siis ihmeiden aika ei ilmeisesti ole ohi koska s40 alustalle saa myös karttoja. Jos jollain tulee kokemuksia tästä niin kertokaa ihmeessä täälläkin.

6. Astrax

Astrax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse navigointihan ei käytä dataaliikennettä vaan pelkästään GPS:ää.
    Navigointi tilassa ei tule kuin nuoli vasempaa,oikean jne. ja joku eukko huutaa ne siinä samalla :)

Eli ei samanlainen kuin normaali navit, tämä ei piirrä nuolta kartalle...tai saa sen piirtämäänkin, jos haluaa.

Itse nyt parikertaa koittanut ihan vaan työmatkoja ja hyvin tuntuu toimivan. Hidashan tämä(jos vertaa normi naviin) on ku eka pitää odottaa Wayfinder löytää sateenliitit ja muut!

Viimeksi muokattu: 17.12.2007

Jaa tämä sivu