Kannattasko vaihtaa 6600 tuohon 6230i malliin?? Ainakin ulkonäkö olisi parempi tuossa 6230i:ssä... ja mahtuu paremmin taskuun!
No 6600 on aivan erilainen puhelin kun 6230i. 6230i:ssä on paljon softapuolella vikaa, kaatuilua, jumittumista, akun kesto surkea yms. Itse tein samanlaisen vaihdon, en sitten tiedä kannattaako.
slawe, ei kannata pilata koko puhelimen mainetta jos on tullut virheyksilö. Mul ainakin kestää ko. puhelimes akku 4-5pv ja mitään ongelmia koskaan ole ollut.. Vellu-m jos tarvii symbianii ni sit ei kannat vaihtaa, mut on tost 6230i versios enempi ominaisuuksii..
Mulderi, oon ite nokian jämy ja on monta virheyksilöö sit tullu ku niitä huoltoon oon useita passittanu. Muuten kyllä ihan mahtava puhelin ominaisuuksiltaan kunhan ois yhtä luotettava kun 6230.
eikös kaikkia malleja ropise takaisin huoltoon kun ne on just julkaistu? 6230 tais olla kuitenkin myynnissä jo 1v9kk sitten. jos joku haluaa puhelimen kannattaa ottaa 6100 koska se on ollu myynnissä jo iät ja ajat eikä siinä oo mitään ihmeellistä. siis lyhyemmin: kaikissa malleissa on jotain aluksi. 6150,8210&5110 tais olla viimeiset missä on oikea mallivika, näytön katoaminen.
Joo, itselläkin on tuo kyseinen luuri ja tyytyväinen olen ollut. Ainut tosiaan että akku ei kestä kun pari päivää ns. aktiivisessa käytössä. Itsellä tuota oli muutama ensimmäinen päivä, kun piti räpeltää oikein kunnolla. Nyt akkukin kestää jo vähän kauemmin, kun puhelin on saanut olla vähän enemmän rauhassa. Yksi kuollut pikseli löytyy. Miten lienee Nokialla takuu kuolleiden pikseleiden suhteen?
Nokian takuu 0,5 vuotta kuluvien osien suhteen (akku yms)-> jos puhelin on alle sen niin pitäs mennä takuuseen... Uskoisin näin
saako tuohon mistään mitään pelejä ja ohjelmia? siis nuita mitä voi ilmasiks siirtää pc:ltä ---> bluetoothilla kännykkään...
Se akku testataan ja jos sen virrankantokapasiteetti on alle 80% normaalista niin sit menee vaihtoon(siis sillä edellytyksellä että se on alle puol vuotta vanha). Puhelin nimittäin saattaa kuluttaa virtaa enemmän jos se on säädetty väärin tai antenniliitoksissa on jotain vikaa tms. Vanhat(>n.4v.) sim-kortit kuluttaa 5-10% enemmän virtaa kuin uudet ja näytönsäästäjä kuluttaa myös enemmän virtaa, taas pari prossaa, jne...
Joo mulla itelläki on tuo 6230i, minua kiinnostais tietää et miten mä pystyn muokkaamaan noita iteotettuja kuvia kännyl, nyt ku esim yritän lisätä siihen leikekuvan niin se alkaa urputtamaan et "käyttöavain ei salli toimintoa" mitä mun pitäis tehdä? Ja sit toinen, voiko tohon kännyn mp3 soittimeen tekemään ite soittolistoja? Alko vituttaan ku siinä se ehtii käynnistettäessä kaikki mp3:set ja sit se löytää tuon nokia tunen, oon yrittäny poistaa sen nokiatunen mutta ei onnistu, alkaa urputtaan et kyseistä tiedostoa ei voi poistaa, mitäs mun pitäis tehä tos hommas, soittolistoja oon yrittäny värkätä ite winampilla ja sitte siirtää ne muistikortille, tiedostot ovat olleet m4u tiedostoja, se ei löydä sitä listaa.
onko puhelin viellä niin uusi etteikö olis mitään ohjelmia/pelejä imutettavissa netistä ilmaiseksi!?!?