millanen kamera puhelin tuo on?millainen kuvanlaatu? onko siinä radio? minkä hintainen tuo usb kaapeli kännykästä tietokoneeseen on? yritin katsella nokian sivuilta mut en oikein saanu minkäänlaista käsitystä, aika sekava seloste.
kiitti tuosta! onkohan kenelläkään omia kokemuksia tuosta puhelimesta? itellä on kyllä ollu monta nokian kännykkää, mut viimeisin on siemens mc60.nuo nokian kännykät on kyllä ollu niin vikoja täynnä, siks haluaisin tietää onko käyttäjät ollu tyytyväisiä tuohon nokiaan.
Yleisarvosana: hyvä. Itse en ole huoltoon passittanut vielä yhtään kappaletta vaikka ollutkin jonkun aikaa jo markkinoilla. Kameran kuvanlaatu ei ole erikoinen, puhelimessa VGA kamera. Radiota ei ole. Originaali Nokian datakaapeli CA-42, ovh 49e.
Ihan asiallinen vekotin mutta muistin määrä on turhan pieni, 4,4Mt (riippuu tietysti käyttötarkoituksesta). Mutta jos meinaat kuvia ottaa niin aika ahkeraan niitä saa koneelle siirtää varsinkin jos soittoäänenä on mp3:nen.
joo no mulla on kyllä digikamera kuvien ottoa varten. en mä tuota kameraa kamalasti varmaan käyttele koska en nykyistäkään oo käyttäny.. meneekös tuohon nokia 5140i kännykkään siis sama Nokian datakaapeli CA-42?