Sain tänään tilaamani kaapelin Nokia CA-42USB. Ongelma on se että mukana tuleva cd naarmuntui kun siirsin tietokonetta ja on nyt käyttökelvoton. Olen ottanut ohjelmat nokia kotisivulta, Nokia Pc Suite ja ajurit kaapelille ca-42. Ongelma on se että kun käynnistän koneen uudestaan ja pistän usb kaapelin porttiin eka kerran, tietokone ilmoittaa "Found new hardware". Mutta en löydä mistään mitä ajureita windows xp nyt tarvitsee, eli kaapeli jää toimimatta...
Jos en ihan väärin muista, niin käyttöohjeessa on maininta, että kaapelin saa kytkeä vasta kun asennusohjelma sitä pyytää... tai jotain sinne päin. Eli ensin softa asentumaan ja sitten vasta kaapeli kiinni koneeseen. Käyttöohjeen lukeminen ei ole pakollista, mutta suotavaa http://www.nokia.com/nokia/0,8764,6...ID=1&productId=413&categoryId=18&languageId=2 Tuolta löytyy oikea softa.
Mmm, olen kyllä asentanut tämän softan ja sitten vasta kytken CA-42 USB kaapelin tietokoneen USB pistokkeeseen, puhumattakaan lukenut kaikki mahdolliset käyttöohjeet mutta ilman tulosta. Silloin Windows XP Pro SP 2 pyytää lisää ajureita (Found new hardware CA-42) ja valitsen niin kuin käyttöohjeissa mainitaan INSTALL SOFTWARE AUTOMATICALLY) mutta se ei auta koska Windows XP väittää ettei kumminkaan löydä ajureita tähän tarkoitukseen!! En sitten tiedä missä polussa nämä ehkä saattaisi löytyä? Olen koittanut C:\Windows\program files\nokia\connectivity cable driver mutta ilman tulosta =( Tämä Nokian sivulla oleva tiedostohan on .exe tiedosto ja siihen ei voi "ohjata" windowksen asennusohjelmaa kuin se pyytää "että en löytänyt ajureita, valitse manuaalisesti polkua missä ajurit ovat"...