Noctua NH-U12F ja asus p5b?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kikkeli1 17.03.2008.

1. kikkeli1

kikkeli1 Guest

mulla on rossana e6750 niin oliskos toi jäähy paras sille kellotustakin silmällä pitäen ja meneekö se tohon emoon?

2.  
  3. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noctua NH-U12F on varmaan paras ilmajäähy mitä löytyy. Noctualta löytyy yhteensopivustaulukku, mutta kirjoittaessa tätä noctuan sivuilla on huoltokatkos, eli en pääse sivulle.

4. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noctua kaikkein hiljaisimpia (ellei jopa hiljaisin) aktiivijäähy. Muilta valmistajilta löytyy tehokaampia, mutta ne onkin sitten jo huomattavasti äänekkäämpiä.

5. sorva

sorva Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa varmaan ottaa tuosta se uudempi malli, NH-U12P, jossa mm. parempi tuuletin. Itsekin olen kyseistä jäähyä ostamassa lähiaikoina, kunhan olen varmistunut, että se käy koneeseeni.

6. kikkeli1

kikkeli1 Guest

niin kerrotaanko sielä noctuan sivuilla että se sopii niinku sinne että se jäähy ei ota esim piirisarjan jäähyyn ynnämuuhun?? en tarkota niitä kantoja sun muuta mutta vaan niiku sitä että eikai täs emos oo mikä osa sen jäähyn edessä. :D

7. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noctua sivulta löytyy yhteensopivuslista jossa näkyy jos cooleri sopii emolevyysi, ettei se ota kiinni piirisarjanjäähdytyksen tms.

8. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eikös toi oo se vähä pienempi malli??, eikös ne isommat oo tehokkaampia (jos vaan mahtuu koppaan)

Jaa tämä sivu