Eli mitä levyjä kannattaa tilata nierlestä? Olen tilaamassa dvd-r ja dvd-rw. Kertokaa kokomuksistanne nierlen levyistä. Asema on Lg gsa-4163b.
Itse olen hyvällä menestyksellä käyttänyt tuossa samassa LG:n 4163B asemassa Verbatim DataLifePlus DVD-R 8X (MCC 02RG20) sekä Verbatim DataLifePlus DVD-RW 4x (MCC 01RW ) aihioita. Kumpaakin näyttäisi olevan Nierlellä tarjolla, ekaa 25-pakkaus Cakebox (15,90€) ja tokaa 10-pakkauksen Jewelbox (19,99€). En ole etsinyt halvinta vaan paremminkin varminta aihiota enkä ole toistaiseksi tarvinnut katua...;-)
hyvin ovat toimineet/säilyneet -> tuotenumero 2302 DVD-R 4,7 GB TDK 8x Speed Cakebox 50-pakkaus 24,99 €,ei viellä ainuttakaan susikappaletta,mitä ei voi sanoa princon(kaikki),prodyen(printable),Bulkpaqin,datawriten(ei fuji),verbatimin(98%ok),ja parin(joita en nyt muista) halpamerkin kiekoista,laadun tasaisuus on tdk:n valtti.
Mulla on samassa asemaas toiminut myös erittäin hyvin prodyen printattavat ja professional video levyt, kuin myös halpislevyt moviestyle.