Onkahan mitenkään mahdollista seurata sen koodin avulla mitä ne sieltä anto lähetyksen kulkua? Jos joku osaisi auttaa niin olisin kiitollinen. Sain koodin kun pyysin mutta se ei ainakaan ole DHL:n koodi kun siinä on 12 numeroa.
mites kun tilaa nierlestä levyi onko muuta rajaa ku se 20e 30kg kun kuulin huhua et kun tietty hinta ylittyy tulee tullaus maksut ? pitäs tässä eka tilaus tehdä mutta en ole vielä vaurastunut/uskaltanu =)
Juuri tuli ensimmäinen tilaukseni perille... Hintaa paketilla oli n. 620 € ja painoa vajaat 60 kg. Ihan hyvin tuli kaikki tuotteet kahdessa isossa laatikossa eikä kukaa kyselly mitää. Muuta ku postin täti valitteli painavia paketteja. Ei muuta ku tilausta menee. Oli luotettavaa toimintaa ja ainaki ite tilaan varmasti uudestaanki -Drizzt-
juu kai sieltä jonkin moinen dvd100kakku pitää ostaa ja varmaan cdr100kakku myös mitäs suosittelette ?
Offtopic, mutta kielipoliisi iskee nyt Suositelkaa plus -levyjä. Minun asema ei polta miinus -levyä, ainakaan vielä. vaiko Suositelkaa, plus -levyjä ei minun asema polta - ainakaan vielä. Veikkaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa. Joku joskus jossain tällä foorumilla kertoi miten kieliopilla, kirjoitussäännöillä tai lauserakenteella ei ole mitään väliä, vaan niillä saa pyyhkiä... Ja kehotti minua käymään ala-asteen uudestaan kun uskalsin edes ottaa asian puheeksi - en hänen mielestään osannut lukea. Onhan se kiva kirjoittaa ajatustenvirtaa ja painaa vain lähetä -nappia, lukematta edes omia lauseitaan - jos niitä nyt aina voi edes lauseiksi kutsua. Asia on kuitenkin niin, että aina kun joku kirjoittaa lauseen jossa ei ole mitään järkeä, niin sen tulkitsemiseen menee aikaa ja se tekee lukemisesta raskaampaa. Ja kun lukeminen menee raskaaksi, se ei enää ole hauskaa kokemus. En aio kehottaa ketään mihinkään, sillä tiedän että mikään ei ole niin ärsyttävää kuin joku älypää joka luulee tietävänsä jostain jotain ja on sitten neuvomassa muita. Huomasimpa vain että jos teksti on edes suunniilleen oikein kirjoitettua, niin sitä on vaivattomampi lukea.
Tässä omat "standardi" tilaukseni tuotteet CD-R: 80 Min/700 MB Taiyo Yuden DVD+R: Jahas nykyään kehno valikoima joten: 4,7 GB Ritek 4x Speed printable Inkjet Aiemmin tuolla oli That's Write levyjä jotka siis ovat RICOHin valmistamia. DVD-R:t olen ostanut RITEKin 4x mallistosta.