NHL08-ongelma

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Tuhokone 10.11.2011.

1. Tuhokone

Tuhokone Guest

Huomasin n. viikko sitten, että kun kirjaudun profiililleni Xbox360 -konsolille ja aion pelata NHL08-peliä, niin kun menen NHL08:n valikossa pelaajasiirtoihin ja siirryn NHL-seuroista AHL-seuroihin, niin AHL-pelaajista näkyy listassa vain ensimmäinen ja kun siirryn siitä sitten vapaisiin pelaajiin, niin peli jumittuu, eikä pyöri enää.

Lähetin levyn hiottavaksi, koska ajattelin, että pelissä on jokin naarmu, jonka vuoksi peli ei tuossa kohtaa pyöri. Pelissä tosiaan oli naarmuja, mutta ei mitenkään kovin isoja.

Nyt sain pelin takaisin hionnasta, mutta sama ongelma ilmenee edelleen. Levyssä näkyy vieläkin ainakin yksi naarmu, mutta se ei ole kovin iso. Ongelma voi johtua siitä naarmusta, mutta kun kirjauduin Xboxille eri tilillä ja kokeilin samaa hommaa, niin silloin peli pyöri tuossakin kohtaa.

Lukeeko Xbox360 levyä eri kohdasta, jos kirjautuu eri tilillä, jolloin ongelma voisi edelleen johtua tuosta naarmusta vai lukeeko Xbox peliä samasta kohtaa, vaikka kirjautuu eri tilillä?

Jos ongelma ei johdu tuosta naarmusta, niin toinen vaihtoehto voisi olla se, että NHL08-profiilini muisti on täynnä. Peli nimittäin ilmoittaa aina, kun menen joukkueiden kokoonpanot -kohtaan, että NHL08:n profiilin muisti kohteella hard drive (kovalevy), on täynnä. Tästä huolimatta olen kuitenkin pystynyt aiemmin suorittamaan pelaajasiirtoja ja muokkaamaan kokoonpanoja, mutta nyt en pysty pelaajasiirtoja suorittamaan.

Minulla on muutama turhakin tiedosto NHL08:lla, mutta olen kaikki tiedostot tallentanut samalla nimellä, joten en voi mitään niistä poistaa, koska voin vahingossa poistaa jonkin tärkeän tiedoston. Olen nimittäin suorittanut paljon pelaajavaihtoja, enkä halua, että suorittamani vaihdot katoavat ja joutuisin suorittamaan ne uudelleen. Onko jokin keino, jolla pystyn tarkistamaan, mitä mikäkin noista tiedostoista sisältää ja sitten poistamaan turhat tiedostot pois?

Tilasin Xbox360-muistikortin, joka tulee varmaan lähipäivinä. Ongelma voi korjaantua varmaankin niin, että siirrän osan tiedostoista muistikortille.

Jos muisti on täynnä, niin levy voi varmaankin silloin pysähtyä, eikä jaksa pyöriä?

2.  
  3. mcmopo

mcmopo Active member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eikäs nuo tiedostot voi kopioida suoraan usb tikulle?

4. Tuhokone

Tuhokone Guest

Sain poistettua vähän turhia tiedostoja. Sellaista vielä kysyisin, että onko NHL08-pelin kokoonpanot aina jotakin 1-2 megatavun kokoisia ja itse profiili jotain 200-400 kilotavun kokoinen?

Minulla on nimittäin sekä profiili, että kaksi kokoonpanoa samalla nimellä. Jos homma on näin, niin voisin hyvin poistaa nuo turhat kokoonpanot, enkä vahingossa poista profiilia.

5. Miika98

Miika98 Guest

huhhuh..

6. Tuhokone

Tuhokone Guest

Ongelma taisi selvitä. Eli minulla on siis yksi kokoonpano-tiedosto NHL08-pelilläni profiilillani. Jos teen kokonaan uuden profiilin, niin silloin tätä ongelmaa ei ilmene, mutta kun lataan tämän kokoonpanoni, niin silloin ongelma ilmenee.

Kokoonpanoni on siis täynnä, vaikka se ei olekaan kuin 1 megatavun kokoinen. Profiilissa pitäisi olla vielä tilaa, mutta eikö yhteen kokoonpanoon sitten muka mahdu, kuin 1 megatavu tiedostoja? Pelihän ilmoittaa ladatessani tuon kokoonpanon, että profiilille on tallennettu enimmäismäärä tiedostoja.

Kokoonpanossaki on kaikki tärkeät kokoonpanoni, enkä todellakaan haluaisi kokoonpanoa poistaa ja rakentaa kaikkia ketjuja ja suorittaa kaikkia pelaajasiirtoja uudelleen.

Eikö siis ole mitenkään mahdollista siirtää tästä kokoonpanotiedostosta osaa toiseen kokoonpanoon, jonka loisin?

Tilasin netistä jo muistikortinkin, mutta se ei auttanut mitään, koska tämä kokoonpanotiedosto on varmaankin sitten ihan täynnä. Voin luoda toki uuden kokoonpanon, mutta en saa aiempia ketjuja mitenkään siirrettyä uuteen kokoonpanoon, vai voinko?

Siirtelin kokoonpanoa kovalevyn ja muistikortin välillä ja kokeilin kaikenlaista, mutta mikään ei auttanut.

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua. Onhan nyt jokin keino oltava, että saan siirrettyä osan kokoonpanon tiedostoista muuaalle ja pystyn kuitenkin käyttämään kaikkia ketjuja, joita haluan.

Olen siis siirtänyt AHL-pelaajia jonkin verran NHL-seuroihin, NHL-pelaajia vapaisiin pelaajiin, AHL-pelaajia SM-liigaan jne. Nyt siis tämä yksi kokoonpano on täynnä.

Kokoonpanojahan pystyy luomaan monia, mutta jos nyt luon uuden kokoonpanon tallentamalla nykyiset tiedostot sille, niin silloinhan sekin kokoonpano on täynnä, eikä homma korjaannu.

Kun kokoonpano on täynnä, niin kun menen pelaajasiirtoihin ja AHL-seuroihin, niin AHL-seuroista puuttuu pelaajia. Yhdessäkin AHL-seurassa näkyy vain 1 pelaaja. Tämä on siis se ongelma, joka pitäisi saada korjatuksi.

Auttakaa, kiitos.

7. Tuhokone

Tuhokone Guest

Tilasin tosiaan muistikortin, poistin turhia tiedostoja, olen etsinyt tietoa vaikka mistä, mutta en ole saanut vielä kunnollista apua.

8. Tuhokone

Tuhokone Guest

Eli yksinkertaistettuna, jos NHL08 pelin profiilin muisti on täynnä ja xbox sanoo, että aiempi tiedosto on korvattava, jos aiot jatkaa. Jos painan ok, niin tällöinkö aiempi tiedosto korvataan? Tämä ei kuitenkaan korjannut sitä ongelmaa, että nyt joissakin AHL-seuroissa näkyy vain 1 pelaaja ja jos siirryn pelaajasiirroissa AHL-seurasta vapaisiin pelaajiin, kuva pysähtyy ja xbox on käynnistettävä uudelleen.

Kuinka siis vanhoja tiedostoja pystyy korvaamaan?

Aiemminkin peli on ilmoittanut tuota, että muisti on täynnä, mutta aiemmin AHL-seuroissa oli kuitenkin näkynyt kaikki pelaajat, eikä kuva pysähtynyt tuolla tavalla.

Onko muisti nyt ylittynyt niin paljon, että peli ei jaksa näyttää kaikkia osi pelissä ja sitten kuva pysähtyy jossakin kohtaa?

Eikö siis ole mitään mahdollisuutta poistaa osaa kokoonpanotiedostoista, eikä koko kokoonpanoa tarvitsisi poistaa ja luoda uutta? En tosiaan haluaisi kaikkia pelaajasiirtoja suorittaa uudelleen, joita olen todella paljon suorittanut.

9. Tuhokone

Tuhokone Guest

No nyt mulla tosiaan on tää xbox360-muistikortti, jossa tuli mukana myös tämmönen levy, jonka voi asentaa tietokoneelle. Katselin tätä läpi, mutta en löytänyt keinoa, jolla joitain tiedostoja voisi poistaa kokoonpanoista muistikortilta..

10. Tuhokone

Tuhokone Guest

Jaa tämä sivu